Platte schoenen?

Tja, zoals de titel al zegt eigenlijk: ik ben op zoek naar platte schoenen (of in ieder geval met een laag hakje). Het probleem is dat ik eigenlijk altijd hakken draag, ik val er gewoon steeds weer op :stuck_out_tongue:

Omdat ik ook wel weet dat het niet bepaald goed is om dagelijks hakken aan te doen ben ik dus al een tijdje op zoek naar platte/lage schoentjes, die wél leuk zijn. Vaak vind ik nl. schoenen met lage hak ‘‘lomp’’. Ik draag vrij veel jurkjes/rokjes, sneakers zijn ook bepaald niet mijn stijl.

Wie oh wie kan me schoenen laten zien die nou eens niet zo hoog zijn!?

ballerina’s :stuck_out_tongue:?

Ja ballerina´s. Of van die veter/jazz schoentjes, zonder hak.

Ballerina’s inderdaad, en je hebt ook hele leuke platte laarzen. Ik geloof niet dat jij alle schoenen buiten hakken ‘lomp’ en ‘mannelijk’ kan vinden.

Probleem heb ik ook.

Ik vind platte schoenen meestal mwah, ik zoek leuke ballerina’s + platte schoenen. De hele tijd op 10 cm hakken lopen is ook niet goed. Ik heb nu elegantie sneakertjes, heeel simpel niet druk + 1 paar ballerina;s :stuck_out_tongue:

ballerina’s en je hebt ook heel veel leuke platte laarzen

allstars

Onder schattige jurkjes en rokjes =/. Meestal staat dat niet, wel als je kleine voetjes hebt.

adidas/nike sneakers ofzo.

bij jurkjes en rokjes staan ballerinas het leukste
je kan ook kijken voor minnetonka’s of uggs
of msischien een normaal leuk enkellaarsje
of veterschoentjes
mogelijkheden zat!

Van die stoffen lage schoentjes, beetje allstars-idee, maar dan lager, zonder rubberen neuzen en rubberen rand… okee, gewoon stoffen lage schoentjes :stuck_out_tongue:
Die zitten lekker, kunnen (vind ik) best wel onder een jurkje en zijn ook nog goedkoop (bij de h&m ofzo).

IK ZOEK TOPIC / WAAR VIND IK TOPIC

met andere woorden gebruik de zoekfunctie en up het topic met je vraag.