platte puistjes/vlekjes/bultjes op billen

een goede vriendin van mij heeft best veel last van kleine platte puistjes/vlekjes/bultjes op haar billen.
ze vroeg aan mij of ik via girlscene kon vragen hoe ze hier vanaf kan komen, ze heeft over 4 dagen een date in het zwembad met een jonge die ze erg leuk vindt maar ze wilt niet dat hij haar bultjes ziet,
weet iemand hoe dit kan verminderen binnen 4 dagen?

alvast bedankt

Geen idee, vraag aan de huisarts ofzow, en op die date uhmm, een shortje??
Verder weet ik het ook niet, miss beetje sudo creme ofz? ;$

X

Zijn het nou puistjes, vlekjes of bultjes?
En dan kun je je afvragen wat voor vlekjes of bultjes het zijn. Sommige kun je niets tegen doen en andere hebben weer een heel andere behandeling nodig. Hoe moeten wij nu weten wat ze kan doen, als we niet weten wat het is?

Daar heb ik ook last van, bij mij zijn het alleen opgedroogde puistjes ofzo hihi
Bij mij helpt scrubben iig.

draag een shortje. :grinning: Ze kan er nooit afkomen in vier dagen. Dat lukt bij puistjes ook niet. Ik zou zeggen laat haar een leuk broekje kopen en als de “date” voorbij is, ga even langs de huisarts of zo. Bij de hema zijn altijd wel leuke goedkope broekjes te vinden!

Als je gewoon een normaal broekje hebt bedekt het haar billen nog wel?

Niet aan krabben, maar op de korte termijn inderdaad iets wat er over heen valt dragen, en van te voren scrubben zodat het zacht aan voelt (mocht ze willen dat hij haar billen aanraakt…) en wat goed helpt, is Cardiflor Forte van VSM. De zalf. Na het douchen en één à twee keer per week scrubben dun insmeren.