platte buik

hee, ik had een vraagje…
ik heb onder mijn navel best wel wat ‘vet’ zitten, en ook aan de zijkanten van mn heupen, dat zie je heel erg als ik een strakke broek aan heb.
ik at opzich best wel veel snoep enzo, vanaf nu ga ik daarmee stoppen, ik ga alleen nog maar water en thee drinken en geen snoep of chocolade meer.
ik fiets 2x per 45 minuten en wil 's avonds iets gaan doen met touwtje springen of hoelapen.
zou dit werken? en hebben jullie misschien nog tips?
alvast bedankt! xo

elke vorm van bewegen heeft effect, ik had gelezen dat touwtje springen heel effectief is. je kunt trouwens beter minderen met chocolade en snoep dan het helemaal afzweren, want dat is echt niet vol te houden. dan komt er een moment dat je er zo zin in hebt en dan grote hoeveelheden op gaat eten, tenminste daar heb ik (en meerdere mensen op dit forum heb ik wel gemerkt) last van… je mag best af en toe wat lekkers nemen en jezelf verwennen hoor! (:

je blijft het eigenlijk altijd wel een beetje houden, bescherming van de baarmoeder :wink: haha

Touwtje springen en Hoelahoepen is heel effectief!
Ik zou ook buikspieroefeningen doen als je nog sneller resultaat wilt boeken.

maar ik had gehoord dat zolang je dat laagje vet hebt zitten, buikspieroefeningen niet helpen…?

je kan idd beter minderen met snoep enzo, want ik was een tijdje geleden ook gestopt en toen was ik na alles wat ik at helemaal misselijk en ik was heel snel moe… ik heb mn dagelijkse dosis suiker nodig (:
oh en als je thee drinkt, werkt groene thee het beste! dat schijnt je een platte buik te geven.