Platform cut out boots

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/l/t1.0-9/10300807_284617481697677_483396443628091208_n.jpg

Vandaag deze pareltjes gekocht bij de H&M, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er bij moet dragen! Ik wil het namelijk niet al te standaard maken door middel van een gewone skinny en een jasje. Iemand nog een leuk idee?

Ik vind ze trouwens ook wel leuk met sokken, maar wat moet ik er dan bijdragen?..

Wow echt supervet vind ik ze! Ik denk dat als je ze met de sokken draagt dat een skater rok wel heel leuk staat.

OOh die zijn awesome <3
Ik had er zelf een zwarte high waisted skinny bij gedragen en een blousje of trui. (zwart of wit)

Dat is wel een leuk idee ja!

meh, ik mag geen schoenen met hoge hak meer kopen anders had ik die sowieso gekocht :frowning_face:

Ik zou gewoon zoveel mogelijk proberen, trek alles uit je kast! Ik neem aan dat de schoenen wel een beetje jouw style zijn? Dan is het makkelijk te combineren lijkt mij.

Ik zou er zelf eigenlijk niet zo snel een broek bovenop doen, maar een panty/maillot of de sokken op de onderste foto. En dan dragen met jurkjes/skaterjurkje/rokjes.

SOWIESO EEN ZWART SIMPEL SKATERJURKJE!!

ik heb echt liefde voor deze schoenen, ze kunnen bijna overal onder maar het leukste vind ik ze onder een rok !

Aww :c

Ze zijn een beetje uit mijn style hahaha, ik draag namelijk nog al veel kleur etc. maar een skaterjurkje is idd een leuk idee!

Deze schoenen + zwarte kniesokken met een doorschijnende zwarte panty eronder en dan een jurkje of een skaterskirt

een houthakkers blouse met zwart shirtje en spijkerboek zal ook heel leuk staan. heel misschien ook nog een beanie als dat niet te warm wordt :wink: