plat.. :$:$

Het kan nog wel hoor, ik had ook heel lang A. Op mijn 18e aan de pil gegaan, ben nu 20 en heb B, kleine C. Maar als je er niet van uit gaat kan het natuurlijk altijd mee vallen toch ?:slightly_smiling_face:

Dat geeft een mens hoop, haha. Maar ik wil eigenlijk niet aan de pil, ben bang dat ik er dik van word.

^ Ik ben niet dikker geworden door de pil, alleen mijn borsten kregen een boost :wink:
Maar ik kreeg wel een beetje cellulitis erdoor… Maar zelf zie ik dat niet echt (:

sinds ik aan de pil ben, ben ik van een kleine a naar b gegaan, alleen je moet de pil niet voor dat gaan gebruiken, daar is t natuurlijk niet voor bedoelt haha

ohja, en bij zo’n bandeau bikini he, ik weet niet of ik heb verkeerde maat, maar bijmij gaat m’n tiet dr altijd overheen, dat vet ofzo en je borsten zelf worden best wel geplet als je een te kleine maat hebt gekocht…

Kind maak je niet druk… ik ben 18 en heb 70A niemand die raar op zal kijken hoor! verder wat al gezegd wordt, H&M, Hema of de Hunkemöller

zelf heb ik ook niet veel, ben 17. maar ach niemand maakt er een probleem van en ik ook niet (meer). en je bent nog jong dat groeit nog wel!

ot H&M en Hema

Ik ben zelf 15, en ik had ook niet zoveel. Maar toen ik aan de pil ging, toen wel! Dus misschien is dat een optie?

14 jaar, 70A.
Maar H&M heeft leuke bikini’s hoor, met van die pad-topjes, dat geeft ietsje meer vorm. Maar misschien ga ik ook maar aan de pil, tegen puistjes en dan hopen dat mijn borsten ook nog wat groeien.

Ik ben 14 en heb 65E/70D is ook niet altijd even leuk :stuck_out_tongue:
maar zie het zo: jij hebt dalijk geen jongens achter je aan om dat soort dingen! haha

plat??, volgens mij zijn ze gewoon jaloers.