plat.. :$:$

hey meiden,
oke, misschien is het een beetje raar/dom ofzo maar moet toch ff m’n verhaal kwijt. :blush:
ik heb heel weining, ben eigelijk gewoon plat
maar ik draag nu wel gewoon van die topjes dingen met bh sluiting alleen, weet iemand misschien waar je die kan kopen? :blush: want heb er nu nog maar 2.
en … er worden best wel vaak dingen over gezegd heb ik t gevoel… want dan zitten er bijv. uit me klas kinderen naar me te kijken ofs. en daar (denk ik ) over te praten…

&nog 1vraagje:$
weet iemand nog een leuke bikini voor als je plat bent? :blush:

xoxoxo

ik zou gewoon bij de h&m kijken?
ik zeg altijd; beter plat dan teveel, want dat is echt lastig. :wink:

Bijna alle bikini’s hebben uitneembare vulling, dus ik zou daar naar kijken als ik jou was. Zoals gezegd; H&M

Ik heb een E, vertrouw me, dat is echt niet leuk. Die bandjes moeten minsten 1cm dik zijn wil het niet snijden, en je krijgt last van je rug.

Uhh je bent 14 ? De meesten van die leeftijd hebben nog niet zo heel veel. Als ze heel groot zouden zijn, dat zou meer opvallen op die leeftijd.

De hema heeft altijd wel leuke bh’s/topjes voor de kleine maatjes.

Ben je nog maar 14? Ohh, toen had ik ook echt niks hoor ! :stuck_out_tongue:
Dus maak je maar geen zorgen, ben nu 19, en heb een gewone cupmaat, dus het komt wel goed, ik was er ook erg laat mee, en ik weet het, voelt niet prettig als iedereen om je heen al wel wat heeft… Maarja, niks aan te doen, gewoon wachten.

Met kleding kan ik je alleen niet helpen. Sorry :stuck_out_tongue:

oke, allemaal bedankt. (l)
maar idd, iedereen in mijn klas heeft al wel wat dus dan voel ik me wel kut, maarja…
xxx

Ik ben 15 en ik heb ook maar 75A, soms 75 B (hangt er van af welk type bh)
maar ja zoals gezegd, H&M, hema, en in C&A hebben ze er ook wel.
x

komt nog wel
en anders, less is more (:

Ik ben ook plat, en krijg waarschijnlijk ook niet groter dan A.
Just live with it :wink:

ik ben ook zoo plat!
ben over 3 weekjes 17 en heb ook niet groter als A en ik baal er echt van!
maar het is niet anders en ik moet er mee leven en ach zo gaan ze ook nooit hangen en je zult denk ik nooit rug klachten krijgen vanwege je borsten!
maar ik weet denk ik hoe je je voelt!
maar je bent 14 en meisjes groeien geloof ik tot hun 17, 18…?

xx

grote borsten is ook niet alles + je bent nog jong

bedankt allemaal! (ll)

ze groeien vanzelf wel hoor meid!
een bandeau bikini is bij kleine borsten vaak mooi,
ze lijken er absoluut niet groter door,
maar jij kan het dragen!
no offence maar grote borsten passen/staan meestal niet in een bandeau.

ik ben ook plat…
bij een bandeau bikini lijken ze juist nog platter, tenminste bij mij.
bij de h&m heb je ook push up bikini’s, die draag ik meestal.

ik heb ook maar 70 a,
en ben`15 en krijg ook nooit veel :stuck_out_tongue:
wacht gewoon rustig af :stuck_out_tongue:

Bij mijn vriendin zijn haar borsten pas beginnen groeien toen ze 16/17 was. Dus no worries, jouw tijd komt nog wel. (:

Ik ben 18 en heb zelfde maat als jou en ik vind het geen maar =P Dat is nou niet bepaald heel klein hoor vind ik tenminste als het in verhouding is.

Op mijn 14e had ik al C/D, dus het zou best kunnen dat ik zelfs E of F krijg. Maar dat wil je echt niet hoor, een bikini zoeken is een drama en vaak zijn ze niet eens heel leuk.
Ik heb ook echt geen enkele bh waarvan de bandjes niet afzakken, en dat is echt heel irritant.

Het maakt echt niet uit hoeveel je hebt hoor :wink: zolang het maar niet te wordt, dat is ook niet geweldig voor je lichaam.
En je bent nog maar 14, over 6 jaar heb je vast al meer.

Ik had ook niks toen ik 14 was, en toen ik zestien was zijn ze beginnen groeien als kool, dus geen paniek! Ik werd er een beetje mee gepest, maar nu zijn ze echt perfect!

En ik zou voor een bandeau-bikini gaan, gaat je leuk staan en je bent een van de weinigen die het kan hebben :wink:

Dit ja, ik ben 17 dus het groeit niet meer.
Vooral vervelend omdat ik totaal uit verhouding ben, ik ben nogal lang, vrij stevig gebouwd, heb maat 38 van boven en 40 van onder. En ik ben dus totaal plat. Niet eerlijk, but there are worse things.