Plat.

Oké de naam is een beetje droog, maar goed dat doet er niet toe.

Ik heb zegmaar een vetrol en een bol buikje, nu kun je zeggen dit is niet erg maar ik het maakt me wel onzeker. Afvallen zou niet goed voor mij zijn, want mijn lengte en gewicht verhouding is goed. Mijn lengte en gewicht ga ik hier niet posten, want dan krijg ik stomme reacties.

Mijn vraag is dus eigenlijk, hoe kun je je buikje kwijtraken zonder af te vallen? Ik heb echt zo’n zwanger look-a-like buikje.

Alvast heel erg bedankt!

EDIT: en lukt dit in 4 maanden?

hier zit ik ook mee. upje voor jou :wink:

Duur maar wel effectief voor plaatselijk afvallen: Bailine

hmm tja veel geld heb ik eigenlijk niet.

upje

Buikspieroefeningen doen.

en wat zoal? En hoeveel om binnen 4 maanden plat te zijn?

hoelahoepen?

Je moet echt even je lengte en gewicht doorgeven en hoe vaak je aan sport doet en hoeveel je eet. Je kan plaatselijk namelijk niet afvallen (website hierboven is dus onzin, en geloof mij maar want ik ben al 20kg afgevallen. Als je een minder dikke buik wilt moet je op je voeding letten en buikspieroefeningen doen. Meestal moet je ook gewoon afvallen en hopen dat je veel vet in je buik kwijtraakt. Door sommige etenswaren kan je buik uitzetten dus daar kan je ook op letten.

Zoals hierboven al wordt gezegd, plaatselijk afvallen is (bijna) niet mogelijk. Buikspieroefeningen kunnen de ‘probleemzone’ iets strakker maken, maar het is nou eenmaal zo dat vrouwen een hoger vetpercentage hebben waardoor je de buikspieren niet ziet.
En geloof me, die magere modellen die je op tv en in tijdschriften ziet, zo is de werkelijkheid niet.

hier heb ik ook last van ;p