Plat haar door scooterhelm

Hey GS’ers,

Ik ga altijd op de scooter naar school, en daardoor zit mijn haar altijd superstom. Door mijn haar kan ik er nooit haarlak of mousse in doen, omdat het toch altijd plat zit als ik mijn helm weer af doe.

Mijn vraag is nu: hebben jullie misschien tips hoe ik mijn haar toch leuk kan laten zitten, terwijl ik wel een helm draag? Ik kan natuurlijk wel steeds eerder naar school gaan en dan daar mijn haar doen, maar als er een andere oplossing is zou ik dat graag weten.

mijn haar ligt altijd triestig plat op mijn hoofd, en mensen hebben me daar nooit raar voor aangekeken :'D Om je haar op school te doen vind ik ook wel wat overbodig. Is toch niet erg dat het plat ligt?

Neem een bus droogshampoo of wax mee, spuit het in je haar, 2 minuutjes wachten en uitkammen/in model brengen. En ach, als je fietst gaat het ook verwaaid zitten, dus niemands haar zit echt goed op school.

Droogshampoo werkt daar trouwens beter voor dan wax, maar ik weet niet of het slecht is om dat dagelijks te gebruiken.

Je haar wordt heel erg vet als je dat dagelijks gebruikt… Mijne wel iig :stuck_out_tongue:

Ik ging gewoon direct even naar het toilet om mn haar goed te doen…

Neem gewoon een borstel mee. Helm af, borstel door je haar en klaar.