plastische chirurgie

Ik ben best wel benieuwd of er hier meiden zijn die wel es plastische chirurgie hebben gedaan of het ook echt van plan zijn

NEE

Nee nooit gedaan, en ook niet van plan.

Maar goed als je echt iets hebt waar je je aan stoort, dan moet je het helemaal zelf weten natuurlijk.

Nop

Wel een cosmetische ingreep, that’s it.

Nope

Nop,
Er is niet ergers dan jezelf niet kunnen accepteren (vind ik). Maar dingen als flaporen en redenen hieronder zijn natuurlijk anders =)

Nee nooit!
Ik accepteer mezelf zoals ik ben.

Ik wil een neuscorrectie.
Ik heb echt een verschrikkelijke neus!

Niet gehad, maar ik overweeg het wel.
Ik heb sinds mijn 7de Diabetes, en ik heb altijd spuiten Insuline in mijn buik moeten zetten, en pas sinds 2 jaar mag dat in mijn been. Daardoor heb ik lipohypertrofie. Dit zijn harder, stugge plekken op mijn buik. Het is eigenlijk te veel littekenweefsel, omdat ik mijn buik steeds beschadigd heb met die naalden. En deze plekken zijn best wel dik, en je kunt ze zien. Van mezelf heb ik best een platte buik, maar die plekken liggen echt op mijn buik. Het lijkt alsof er 2 balletjes onder mijn huid zitten.
En deze zou ik toch wel graag willen laten weghalen, want ik durf geen strakke shirts te dragen, geen bikini aan.

Nee, maar ik ben er niet tegen. Ik zie mezelf het niet doen, maar ik kan me van een heleboel mensen voorstellen dat plastische chirurgie hun laatste hoop is (zoals veel last van rug door grote borsten, of een hazelip)

Ja, ik heb een neuscorrectie gehad. dat was niet omdat ik een verwend kreng ben ofzo, maar vanwege medische redenen en vanwege iets waarmee ik geboren mee ben.

nee, niet gehad maar als je echt verminkt bent door een ongeluk of echt last hebt van grote borsten enzo vind ik dat het best kan.

neee.

nee, maar ik heb er niks tegen als je maar niet te ver er mee gaat, dat vind ik zonde

hier is al een veel groter topic over hoor.

Ik neem een neuscorrectie later.