Plastische Chirurgie ?

Jaa , ik ben van plan om te sparen voor `plastische chirurgie` . Niet dat ik een barbiepop ben die zeurt over elk klein minpuntje maar ik heb een `heksenneus` dus zo een bobbel op mijn neus , & geen kleintje hoor maar echt wel heel opvallend. Vroeger stoorde ik me er niet zo erg aan , maar de laatste tijd wordt ik al verdrietig als ik er nog maar aan denk… Verder draai ik ook elke keer mijn hoofd weg als ik bijvoorbeeld een leuke jongen zie ofzo. Ik kan het echt niet uitstaan dus vroeg ik aan mijn ouders of ik het niet weg mocht laten halen die bobbel & het mag , maar ik moet er dus eerst lang voor sparen want het kost exact 1870,- euro .

wat denken jullie hierover ? & zouden jullie dit zelf ook doen ? Heeft er iemand ook misschien plannen om dit zelf te doen in de toekomst ?

x

niet doen.

Wedden dat jou neus niets vergeleken die van mij is? Van een afstand kun je mijn neushaar al tellen ;3 Hij is hartstikke groot met ook een soort van bobbel erop en mijn neusgaten zijn enorm.

Ik heb er zelf ook over nagedacht maar het is gewoon onzinnig. Ik bén gewoon zo. Ik ben gewoon het meisje met de grote absurde neus. Nobody cares, en als ze dat wel doen is dat niet mijn probleem. Ik zou mezelf ook niet herkennen met een andere neus ofzo. Dus nee, ik zal het zelf niet doen.

Ik zou t echt niet doen. Niet iedereen hoeft er hetzelfde uit te zien :slightly_smiling_face:

iedereen moet het voor zichzelf weten
je moet toch nog lang sparen dus genoeg bedenktijd

maar zelf ben ik niks van plan

Mijn peettante had ook echt een hele grote neus vroeger, ze zat er ook echt mee. En ze is toen naar de dokter en de plastische chirurg geweest om te vragen of het echt nodig was enzo en of het vergoed werd, en toen kreeg ze het vergoed. Omdat iedereen vond dat het echt nodig was, want haar neus was gewoon echt super groot.

Dussss ik weet niet of je overdrijft, maar als hij écht zo groot is als je denkt wordt het misschien wel vergoed.

Ik wil zelf later ook wel plastische chirurgie, weet nog niet precies wat maar er is genoeg dat ik wel anders zou willen :slightly_smiling_face: Ik vind het zelf ook geen punt, wil zelf plastisch chirurge worden dus waarom zou ik het zelf niet ondergaan?

Doe het alsjeblieft niet. Je zult er vast spijt van krijgen.
Jij bent wie je bent, en je bent echt niet lelijk om alleen je neus. Mensen horen je te nemen zoals je bent en jij ook.
Je bent waarschijnlijk veel teveel bezig met je neus, je focust je er teveel op waardoor je hem steeds minder mooi gaat vinden.

Heb je hier echt goed over nagedacht?
En wordt je er wel eens op gewezen? zo van, wat heb jij een grote neus…

ja, er is ook genoeg wat ik wel anders zou willen
maar als er niets is waar je je enorm voor schaamt ofzo snap ik niet waarom je het zou doen

Ja das waar, maar voor mij is de grens niet zo hoog dat ik me ergens voor moet schamen wil ik het veranderen. Bijvoorbeeld stel dat je neus niet mooi is, maar ook niet zo lelijk dat je je ervoor schaamt, dan zou het voor mij niet zo’n grote stap zijn om te denken, ik neem een operatie om hem toch nog net mooier te maken.

Als jij er gelukkiger van wordt; doen. Twijfel je nog; stel het dan uit tot je het zeker weet. Ik heb grote oren en ze staan ook wat ‘naar voren’ en dat versterkt elkaar heel erg. Een volledig ‘corrigerende’ operatie kost zo rond de 3000 euro. [Dit is het rechtzetten van de oren, als het corrigeren van de oorlellen, die zijn nogal groot en zouden anders naar voren ‘ploepen’ zeg maar :stuck_out_tongue:]

Als je het echt graag wilt, zoek dan een goede chirurg op. [Dus niet “oh, die is goedkoop.” Het is wel iets wat altijd zichtbaar is, zo midden op je gezicht, dus laat het wel bij iemand doen die een goede naam heeft enzo :slightly_smiling_face:]
Als je het laat doen: veel succes! :slightly_smiling_face:

mijn zus en ouders zeggen er wel vaak wat over… mijn zus zegt dat ze die dingen ( `je neus is ect zo lelijk`, `heksje`) alleen maar zegt om mij te plagen maar ik weet dat ze het diep van binnen meent & mijn vriendinnen zeggen er nooit wat over maar ik voel dat ze het ook lelijk vinde mijn neus…

Als je der zo erg voor schaamt zou ik het wel doen.
want dat is heel vervelend natuurlijk en dan voel je je ook erg onzeker.
ik heb ook iets wat ik wil laten doen als ik genoeg geld heb maar dat hoeft gelukkig niet met plastische chirurgie gedaan te worden is alweer nieuwe methode voor:)

maar ik wacht gewoon tot ik lekker op mezelf woon en dan spaar ik tot ikl het heb en dan laat ik het doen voel me daardoor toch wat onzekerder!

Ik ken iemand die ook zo een bobbel weg heeft laten halen en zij is er superblij mee, dus het kan wel helpen.

Je moet niet jezelf aan je schoonheidsideaal aanpassen, maar je schoonheidsideaal aan jou.

Makkelijker gezegd dan gedaan, maar met heel hard werken moet dat lukken.

Ik wil het graag laten doen in de Wellnesskliniek in Genk ( België) . Die is wel redelijk bekend , de zaakvoerder is een bekende chirurg en de zaak kwam ook al op televisie dus ik denk wel dat het een goede kliniek is.
Maar bedankt voor je raad , erg lief (:

Ik denk dat het wel goed zal zijn voor je zelfvertrouwen. =)

*uche uche* Mooi gebracht hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, maar ff serieus, als je er de hele tijd op gaat zitten letten maak je het in je hoofd alleen lelijk, dat wil nog niet zeggen dat anderen dat ook vinden :slightly_smiling_face:
Probeer er eens een tijd niet aan te denken, waarschijnlijk makkelijker getypt dan gedaan… maar probeer het eens. [scheelt toch bijna 2000 euro :’) ]

Of niet, als het niet precies zo wordt als je hoopte.

weet je toevallig waar die persoon het heeft laten doen ?
x