Plastische chirurgie is alleen voor ongelukkige mensen

Je laat namelijk niet aan jezelf sleutelen als je gelukkig bent…

‘ongelukkig’ is denk ik een groot woord. Als je echt spaart voor bv een liposuctie of borstvergroting, dan misschien wel, maar als je het geld er voor hebt, ga je gewoon bij de chirurg langs voor een klein rimpeltje of een vetje hier en daar. Dan ben je niet echt ongelukkig, toch ? Als je begrijpt wat ik bedoel.

Tuurlijk is dat zo. Als jij overal gelukkig mee bent zul je niks aan jezelf laten doen.
Je laat alleen wat doen aan de lichaamsdelen waar jij je niet gelukkig over voelt.

dus iedreen die wat aan hum lichaan laat doen is ongelukig <_<

[nohtml][b][message=4064106,noline]buttercupgirl schreef op 01 September 2009 @ 20:02[/message]:[/b] [...]

dus iedreen die wat aan hum lichaan laat doen is ongelukig <_<[/nohtml]

Doe jij wat aan je lichaam als je overal gelukkig mee bent? Nee. Zoals ik al zei, je gaat pas wat doen als je er ongelukkig mee bent, dus ja, de mensen die iets doen zullen ongelukkig zijn.

Ik vind van niet, plastische chirurgie maakt gelukkiger. De persoon die een behandeling wilt ondergaan hoeft niet persee ongelukkig te zijn. Het kan ook gewoon iets zijn dat ze graag willen.

Ik wil later plastisch chirurge worden

nee dat is niet helemaal waar

mijn zus heeft iets aan haar neus laten doen, omdat ze een keer was gevallen en daardoor niet goed meer kon ademen, en voor m’n vader geldt hetzelfde. Hij heeft z’n neus zelfs nog meer laten ‘veranderen’, en het was niet zo dat hij ‘ongelukkig was met z’n neus’.

(:

cosmetische chirugie is iets anders dan plastische he?
plastische is ook voor brandwondenlittekens reconstructoe van hoofd na zwaar ongeluk
enzo enzo

Nou officieel heb je estetische chirurgie (dus met een functie bv reconstructie na een ongeluk ) en cosmetische chirurgie. ( zonder functie bv neuscorrectie )

ongelukkig zijn en je over een bepaald lichaamsdeel niet gelukkig voelen zijn 2 hele verschillende dingen en dat moet je niet door elkaar halen. mensen die een cosmetische ingreep laten doen zijn vaak ergens heel erg onzeker over. en of dat nou terecht is of niet vind ik niet aan jou om te bepalen…

maar je kunt er inderdaad gelukkiger van worden, anders laten mensen het zoiezo niet doen natuurlijk… alleen dat hoeft toch niet meteen te zeggen dat die mensen helemaal ongelukkig zijn?

maar wat is precies je doel van dit topic?

haha ja zoiets bedoel ik
maar welke bedoelen we hier ik neem aan cosmetische?

Dat je ongelukkig bent met een klein deel van je lichaam betekent niet dat je over het algemeen ongelukkig bent. Je wordt gelukkiger als je dat hebt laten veranderen, maar in overall kan je niet altijd zeggen dat de persoon eerder echt ongelukkig was.

oh nevermind, ik had al die reacties boven me nog niet gelezen xD

Ik denk een discussie starten? :stuck_out_tongue:

ah ik heb echt een hekel aan dit soort eindeloze discussies, iedereen heeft een andere mening, en meestal staat niemand open voor iemand anders mening…*ik in dit geval ook niet… maar toch xD*

Ik word binnekort geopereert door een plastische chrirug. Dus nu ben ik ongelukkig ? Nee echt niet. Ik laat een litteken correctie doen, omdat mijn litteken erg lelijk is geworden na een operatie, en omdat die erg zichtbaar is.

een cosmetische ingreep is vaak omdat ze onzeker over zijn over het lichaam, en niet omdat ze ongelukkig zijn.

moet dan een doel hebben?
:woman_facepalming:

Ik denk dat plastische chirurgie eerder iets is voor onzekere mensen.
Maar als ze dan iets aan zich laten verbouwen, vinden ze toch wel weer een ander minpuntje.

Je hebt natuurlijk ook mensen die alleen een echt nodige ingreep doen.

ik denk niet zo zeer óngelukkige mensen, maar onzekere mensen, of mensen die met een bepaald deel van hun lijf ongelukkig/niet blij zijn.

I guess.
en bijv. die marijke helwegen ofzo die is volgens mij gewoon gelukkig en laat ook superveel verbouwen voor de lol ofzo :'D

Dat je ongelukkig bent slaat nergens op. Plastische chirurgie kan mensen gelukkiger maken, maar daar hoef je niet perse eerst ongelukkig voor te zijn.

Vergelijk het met de kapper, je doet het om je haar mooier te maken, zo wordt je gelukkiger. Maar ervoor ben je toch ook niet ongelukkig ;3

Je bent ontevreden met een deel van je lichaam,
daar wordt je onzeker van en van onzekerheid ongelukkiger.
Maar ik heb een oorcorrectie gedaan, en ik ben wel gelukkiger,
maar ik was daarvoor echt niet ongelukkig ofzo.