Wat vind jij van plastische chirugie met als doel om mooier te worden zoals: borstvergroting, botox, neuscorrectie ect?
niks mis mee
Geen problemen mee. Maar of het ook altijd mooier word, dat is een kwestie van smaak. Marijke Helwegen vind ik nou niet echt een succes. Maar goed, je kan er wel zelfverzekerder van worden als je iets aan jezelf ‘lelijk’ vind.
Dat mag ieder voor zich weten.
Ik vind dat iedereen daar zelf over mag beslissen. Ik zelf zou er nooit gebruik van maken.
Waarom niet ? Als je het geld hebt en je wilt dat doen,oke,moet je zelf weten toch ? En het is jouw lichaam dus dan zie ik het probleem niet zo.
Al vond ik het resultaat bij Heidi Montag ook niet echt heel wauw maar het is haar geld en haar lichaam,vind ik.
langs de ene kant vind ik het kunnen en langs de andere kant niet. IK vind het kunnen als je echt helemaal levensverbrand bent in je gezicht. Maar ik vind het niet kunnen als je bijvoorbeeld al grote borsten hebt of zo en je wil ze nog groter.
Ik vind het best nep. En best lelijk als het gedaan wordt zoals bij Barbie.
Maar als je het subtiel doet en niet je hele lichaam is het wel oke.
Het is sowieso oke, ik heb niks over een ander te zeggen.
Zolang je het zelf betaalt, vind ik dat dat een eigen keuze moet zijn. Persoonlijk heb ik daar niks mee (alhoewel mijn scheelziensoperatie ook niet puur medisch was), maar als een ander dat wel heeft en daar zijn/haar geld aan uit wil geven, vind ik niet dat ik me daarmee moet bemoeien.
Ach, iedereen moet dat zelf weten. Ik vind er sowieso niets mis mee als het om o.a. medische redenen is (borstverkleining, verbranding etc.) en ook niet als het om een kleine neuscorrectie gaat ofzo. Maar ik vind wel dat je er in kunt doorslaan.
Maargoed nogmaals, iedereen moet dat lekker voor zichzelf beslissen.
mag je zelf weten, ik bv zou wel een neuscorrectie willen maar voor de rest blijf ik van m’n lichaam af.
het is maar wat je zelf wilt
Ik vind dat je dat helemaal zelf mag weten *mits het niet buiten de perken treedt, dat is een beetje een grijs gebied dan*
maar ik vind het meestal naderhand lelijker dan vooraf
maar ik ken 1 iemand, die heeft een neuscorrectie gehad, en daar zie je het écht niet, valt helemaal niet op dat ze die gehad heeft, en dat is stiekem wel weer mooi (en stoer van dr).
Als je je er beter en mooier door voelt, waarom niet?
het is niet altijd lelijk hoor, je moet niet naar mensen kijken die blijven doorgaan, dus botox lippen etc.
maar ik vind bv een klein dingetje meestal wel mooi
Ik vind als je bijvoorbeeld een heel erg scheve neus hebt, of je er zit een enorme bult of of je hebt bh maat AA als 20 jarige, ja dan vind ik het wel kunnen.
MAAR Als je van een 70B na een 70D wil vind ik het niet kunnen…
Mooi dat het bestaat en een mogelijkheid is vind ik, iedereen moet zelf weten of ze iets willen veranderen. Eigen verantwoordelijkheid ook als het fout gaat want er zijn natuurlijk risico’s aan verbonden.
Ik sluit niet uit dat ik in ieder geval ooit aan de botox/fillers etc ga als ik erge rimpels krijg.
Nee klopt, maar die kleine dingetjes zie ik vaak niet. Maar die mensen die doorgaan inderdaad wel.