Plastic koffie bekers?

Hee
ik vind die plastic koffie bekers waar die celebs altijd mee lopen zo leuk.
Weet iemand waar je die (leeg) kunt kopen? Dan kan ik er zelf lekkere koffie/chocolademelk/etc indoen. Mcflurry bekers zijn ook zo’n soort iets.
Voor degenen die niet weten wat ik bedoel:

http://fileserver.glam.com/2/-7138464cc3936a723.jpg

Dat is van Starbucks hun, je moet dan even naar Schiphol, want daar is op dit moment alleen een starbucks(ze hebben er maar 2, maar als je met de trein gaat kom je er meestal ook wel uit, trap op en klaar daar zie je hem dat is de enige die je mag bezoeken als je geen vliegtuig ding hebt ;'D ), als je precies zo’n een wilt moet je een Latte nemen, wil je zon plastic ding moet je een van de andere nemen ;x

Die plastice is alleen makkelijker om schoon te maken, die denk ik niet echt ;'D enik denk niet dat je zomaar meekrijgt…

Jaa dan zou ik ze schoon moeten maken, maar dat vind ik n beetje vies.

denk idd dat ze ze niet zomaar meegeven.

Op ebay vond ik dit , link Ze zijn het zelfde alleen zond dat pepiertje . Het is een starbucks beker voor onderweg . Maar meschien verkopen ze deze ook op schiphol . Maar dat weet ik niet .

Hey
ik heb van die bekers, mét deksel
kvind ze ook superleuk
mijn vader had ooit een koffieapparaat besteld voor feestjes enzo en die waren erbij…
maar je vind ze ook op ebay denk ik, de mensen die een koffiezaak hadden en ernu meer gestopt zijn
normaal kan je ze bestellen per 20 of 100 ofzo , en dan zijn ze niet zo duur

in amerika kan je ze bij de starbucks kopen, ook dat soort maar dan mokken ofzo :slightly_smiling_face: hebben ze vast ook wel bij de starbucks in nederland…