Plassen.

Als mannen plassen dan doen ze hun rits gewoon open & plassen ze?
Hebben ze dan geen onderbroek aan?
Oh, dit hoort bij onzin dus zeur niet.

[i]ja.
dan doen ze of hun piemel door dat boxer gaatje,
of de boxer omlaag.
wel doen ze soms hun riem wat losser ofzo,
voor meer ruimte.

haha wat een kennis.[/i]

hahhahahhahah omg geweldig topic xD

ja idd ik heb ook zo’n mannenboxer en daar zitten van die knoopjes in :stuck_out_tongue: dus ik denk dat die wel ergens voor dienen xD

aaaah haha; wist ik niet:’)
Thank you :’)

Er was toch net zo’n soort gelijk topic over waar dat gaatje in die boxer voor dient?

wahaha, geniaale vraag + andwoordeen XD

Ik wist niet dat er een gaatje zat in hun boxer.
En ja, WAT een kennis! :’)

haha
dat van dat gaatje is vanmorgen nog een topic over geweest.
iemand vroeg of dat waar was,
en toen kwamen er ook antwoorden als
“ja je hebt ook met knoopjes”
"je je hebt ook met een rits ha-ha

haha, geniaaal

ik vroeg dat pas ook, maar blijkbaar doen ze ook gewoon hun knoop los hahah dus dan kunnen ze m ook over hun onderbroek heen tillen :’) mn broertjes hebben er iig geen rits of knoopjes in zitten ahhaha

Oke, vraag beantwoord :’)

ik denk dat ze eerder hun boxer omlaag doen ipv hun pieliewielie door dat gat heen te stouwen want dr zitten 2 stukken stof over elkaar heen, dus is het meer een tunnel (ja, kennis)

en ja ik vind pieliewielie gwn een geweldig woord. piemel, pik, penis of andere variaties zijn ook welkom.

Nou ze hossen hem er gewoon uit hoor. Ze doen een graai in hun broek en hupsakee, daar was ie al.

hahahahahhaha
omg,
grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn vriendje doet zn broek altijd gewoon naar beneden, lijkt me echt niet fijn om je piemel door die rits de duwen, doet toch pijn als ie langs de zijkant schaaft… XD

WHAHAHHAHAHA ik zie het al voor me xD lijkt me pijnlijk als dat “ding” vast blijft zitten aan die rits xD

dan blijft hij haken en ahhh ieeehhh :stuck_out_tongue: xD

http://www.youtube.com/watch?v=WVMouW0P_1k