Plassen.

ik weet niet of hij onder het goede ‘forum’ staat, maar waar moet hij anders…?

ik heb altijd als ik op school ben of bij iemand anders dan ben ik altijd bang dat iemand je hoor plassen. (nu ik het zo typ is het eigenlijk best grappig!)
op school doe ik altijd de kraan aan zodat niemand me hoord, maar ik kan anders ook niet plassen.
als er al een paar meiden in de WC staan, dan ga ik ook niet plassen, want dan schaam ik me zo.

hebben jullie dat ook?
of hebben jullie tips?

BEDANKT x

ik vind het ook altijd een vreselijk idee dat ze mij horen plassen, terwijl ik plas pak ik gewoon dat wc papier enzo, meestal hoor je dat wel dat je dat pakt. Misschien kun je dat proberen?

x

Dat heb ik ook!
maar ik doe dan gewoon wc papiertje in de wc en dan hoor je het zoiezo al minder als je plast.

Haha dat heb ik soms ook, maar dan denk ik gewoon: Plassen is heel normaal dus schijt als ze me horen ;p

Wat?
Waarom vind je dat nou erg? De wc is er toch om te plassen of wat? Daarnaast doet letterlijk iedereen het, dus ik snap niet waar je je nou zo druk om maakt.
Maargoed, ga naar een wc waar weinig mensen komen oid?

ik vind het gewoon vreselijk dat iemand het kan horen, het klinkt zo stom!

Boeien… iedereen moet plassen. Bij andere hoor je dat ook gewoon, dat is normaal.

ik snap wat je bedoeld :stuck_out_tongue:

Dat had ik ook xD
Ging ik altijd doortrekken tot ik klaar was. Maar dat is gewoon veeeeel te veel geldverspilling, dus dat doe ik niet meer.

Je hoeft daar echt niet bang voor te zijn.
Wij zijn vrouwen en je hoort dat nou eenmaal van elkaar.

Overigens hebben mannen dat ook en 9 van de 10 keer moeten zij ook nog open en bloot naast elkaar piesen.

Wij hebben nog geluk dan.

ik snap wat je bedoeld, heb het zelf ook. ookal zit ik niet op de middelbare school.
maar wat al eerder werd gezegd; gewoon een wc papiertje in de wc doen.
succes! xoxox

Haha, had ik ook. Ik spoel eerst door en ga dan meteen zitten en plassen. :stuck_out_tongue:

Jup, dat heb ik ook. Echt zó vervelend. En ik doe dat ook met dat wc-papiertje, haha.

Wordt je kont dan niet nat XD

Gelukkig heb ik op school van die ‘dichte’ hokjes… :stuck_out_tongue:

het is niet echt een fijn gevoel dat mensen je horen plassen nee.
maar eigenlijk moet je er schijt (oeh, verkeerde woordkeuze!) aan hebben, ‘t zijn ook mensen die ook wat kwijt moeten :’)

misschien kan je hoesten? haha

Hahhahaah ik zie het al voor me; *kuchkuch* psssst *kuch* ‘Ehm, meisje, gaat het wel? Lukt het nog?’

Wahauaha inderdaaad grappiggg =P

Echt zo typisch dit XD. iets waar meisjes zich druk om maken terwijl andere mensen hier niet eens aan denken