Plassen tijdens klaarkomen

Het klinkt echt heel dom en erg raar misschien. Ik schaam me er erg voor, maar vaak als ik klaarkom ga ik plassen. Geen squirten, maar echt gewoon urine. Dit is echt serieus!
Laatst was ik bij mn vriend en ik schaamde me zo! Hij vond het niet erg, maarja. Van te voren ga ik meestal nog wel even snel naar de wc, maar dan nog kan het gebeuren!
Nu heb ik vaak het gevoel dat ik tijdens de seks mn plas moet inhouden, maar dat gaat echt ten koste van mn genot heb ik het idee.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen …:frowning_face:

Geef alsjeblieft nuttige reacties

geen ervaring ofiets dus upje voor jou :slightly_smiling_face:

kan het iets te maken hebben met zenuwen? want juist als je erover gaat nadenken kan je gestresst raken, en hierdoor kan het weer zijn dat je moet plassen. en je kan zeker ook niet halverwege even naar het toilet gaan?

dit heb ik ook…
ookal ga ik ervoor naar de toilet :pensive:
up dus

Kan dit niet beter in het algemene seks vragen topic?

^In principe kunnen alle topics hier daar geplaatst worden.
OT: ga eens naar de dokter? Misschien werken je bekkenbodemspieren ofzo niet goed… dunno.

Ik ben daar juist altijd bang voor dat het gebeurd bij mij.
Gelukkig nooit gebeurd ik ga wel altijd ruim van te voren naar de w.c

Misschien eens naar de dokter gaan ?
Niet schamen gewoon doen.

Nooit last van. Maar t kan zijn dat je blaas teveel gestimuleerd wordt in een bepaald standje, of heb je t bij alle standjes? Ik weet het ook niet, denk dat je het beste naar de dokter kunt gaan.

ik denk dat het aan je bekkenbodemspieren liggen.

^ Idd. Je kan ze trainen zover ik het weet?

ik denk dat t gestimuleerd wordt?

geen ervaring mee.

Hmm oke, naar de dokter is wel wat eng. kom ik aan zetten met zo’n probleem…
Weten jullie hoe ik die spieren kan trainen dan?

Ik heb het zelf niet, maar ik heb wel ergens gelezen dat dat gestimuleerd kan worden ja.
Sommige mensen krijgen ook alleen het gevoel dat ze moeten plassen als ze bijna klaarkomen of klaarkomen. Dat kan dus ook echt gebeuren

Ik denk dat het bij jou gewoon sterk stimuleert

Leer je bekkenbodemspieren te spannen en te ontspannen zonder dat je daarbij tegelijkertijd andere spieren aantrekt, zoals je been-, bil- of buikspieren.
Span de spieren terwijl je uitademt en ontspan ze terwijl je inademt.
Oefen twee keer per dag. Trek ze 15 tot 20 keer aan, waarbij je de spanning een seconde vast houdt. Bouw dit langzaam op tot twee maal 75 keer.
Ben je eenmaal aan de vorige oefening gewend, houdt de spierspanning dan langer vast. Voer het aantal seconden dat je de spierspanning vast kunt houden geleidelijk op tot meer dan een minuut. Oefen als meisje ook met het uitzetten van deze spieren.
Doe de oefening in verschillende houdingen.

@ Sexwoordenboek

En, werkt het om je bekkenbodemspieren te trainen?
Ik heb hier namelijk ook last van!

Bekkenbodemspieren trainen!

Kun je het resultaat laten weten? Ik moet namelijk ook altijd onder de bezigheid heel nodig plassen!

misschien ontspant je plasspier (hoe heet die?) zich als je geniet van seks, en ja dat is niet fijn… idd bekkendingenspieren trainen, zo heten ze dus ;p, en gewoon wel van te voren naar de wc gaan…

Of ga paardrijden.
Oké, klinkt weird, maar paardrijden is zeker wel een sport. Je traint er namelijk je bekkenbodemspieren mee.