plassen tijdens klaarkomen...

uhm dit is redelijk gênant daarom ander account…

Als ik dus mezelf “bevredig” (clitoris)dan moet ik dus plassen, eerst stopte ik altijd als ik het plas gevoel kreeg, ik heb nu een keer doorgedaan en toen, ja, ik plaste gewoon ? echt urine…
Aan mijn bekkenbodemspieren ligt het zeker niet.

heeft iemand dit ook?
sorry voor de details…

zelfs als ik eerst geplast heb …

Ik heb het een keer gehad tijdens de seks, terwijl we rechtop stonden. Bij mij ligt het volgens mij dan aan het feit dat mijn blaas gestimuleerd wordt door het standje. Maar bij masturberen is dat dus niet zo dus waar dan aan ligt weet ik niet. Misschien voortaan van te voren plassen en kijken of het dan niet gebeurd?

wel ik plas altijd op voorrand :confused:

Volgensmij was er een verband met dat plasgevoel en squirten maar meer weet ik ook niet xd

Dat plasgevoel is héél normaal, veel vrouwen hebben dat als ze bijna klaar gaan komen. Alleen normaal blijft het alleen bij dat gevoel, en plassen ze niet.

Maar TS, je weet echt zeker dat het urine is, geen vaginaal vocht? Want het kan inderdaad ook zijn dat je squirt.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/teken-van-squirten-247719.0.html

Dit topic gaat ong. over hetzelfde

wel ik denk het, het ruikt niet fris… maar het is gewoon heeel veel, …

Squirt zal ook wel vreemd ruiken hoor. Maar het is zo vreemd als je van te voren plast, dat er dan nog heel veel plas uit zou komen, dat kan gewoon niet als je je blaas leeg hebt geplast. o.o

ja dat dacht ik dus ook. Vind het nog steeds vreemd en een beetje gênant dat het lijkt alsof ik in mijn broek plas :confused: maar ik wil wel eens weten of ik de enige ben of of er nog mensen dit hebben…

Je zou even in het squirt-topic kunnen vragen, waarschijnlijk is het namelijk dat en geen urine. Plaats je vraag daar even, het topic is hier al gepost.