Plasgevoel bij vingeren

Hallo,

Als ik mij vinger heb ik een plas gevoel.
Wat betekent dat eigenlijk?

Dank je! X

… Dat je moet plassen of het kan een voorbode zijn dat je toe werkt naar squirten.

ik had dat eerst ook wel eens,
maar als je dat voelt dan moet je je inspannen en een beetje duwen en als het goed is kom je dan klaar.

Dit ook, ja.

jep… het vocht dat uit je komt bij het squirten komt ook echt uit je plasbuis. Het lijkt erop dat je moet plassen daardoor. lucky you! je hebt je gspot gevonden!

Kan je ook iets anders gebruiken dan een dildo?

Tuurlijk. Er ligt een wereld voor je open qua seks speeltjes. :’)
Google maar eens op ‘fairy wand’.

Maar kan je ook iets gebruiken dat je thuis al hebt liggen?
Zoals: een pen, rietje,…? Gaat dat niet met die spullen?

Lijkt me niet echt handig om zulke dingen bij jezelf in te brengen.

Ok dan

Hoe denk je dat het er van binnen uit komt te zien als je er een rietje insteekt? Beetje gevaarlijk, niet dan?

Also

http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/td50137_fry-not-sure-if-trolling-jpg.72209/

Ik ben serieus

@ Selena gewoon sommigen hier negeren, ze dachten ook dat ik een trol was, … erg onaardig.

Dat plasgevoel heb ik ook wel regelmatig, hoewel nu veel minder sinds ik het vaker doe. Het hoort volgens mij bij de opwinding enzo. Mijn advies is om eerst te gaan plassen, dan weet je zeker dat je niks in de blaas hebt en gewoon door te gaan met vingeren, de beloning is het waard. :upside_down_face:

Ok bedankt! :slight_smile:

`

Ik denk dat als je een rietje in je vagina stopt dat je er dan vrij weinig van voelt.

Niet 100% normaal :flushed: