Plas je weleens in het zwembad?

Plas je weleens in het zwembad?
  • Nee, ik ga netjes naar de WC
  • Nee, alleen toen ik klein was
  • Ja, als het zo uitkomt weleens
  • Ja, als ik moet plassen wacht ik gewoon ff tot we weer in het water gaan
  • Ja, maar alleen als ik echt te nodig moet

0 stemmers

Ik was de afgelopen dagen een paar keer met een groepje naar het zwembad en toen hadden we het er een keer over of veel mensen in het zwembad zouden plassen.
Als ik eerlijk ben doe ik dat echt weleens hoor en gelukkig ben ik dus niet de enige uit onze groep haha
Het is best iets raars om over te hebben maar volgens mij doet echt bijna iedereen het weleens…
Wie durft het ook toe te geven?
xXx Katia

Altijd, vind je dat opwindend? :sob::muscle: :hugs: :dry: :rage: :upside_down_face: :beer: :bowing_man: :flushed: :cold_sweat: :flushed: :kissing: :camera: :camera: :sex: :sunglasses:

ah vies :confused:
als ik je naam moet geloven ben je 27? Sorry hoor maar dat is echt niet normaal :’)

Heel veel mensen doen dat ja, maar ik vind het echt vies.

Ik werk bij een zwembad en als het druk is geweest zien we dat aan de waardes van het zwembad…

Mja ik vind het smerig, dan zwem je tussen iedereen zn plas, bahbah

Ik ben idd 27 maar zo raar is het echt niet hoor, ik ken er genoeg die het ook doen, die natte wc’s met een plakkerige bikini is ook niks en dat chloor enzo zuivert het echt wel weer hoor :slight_smile:

Oh dat is echt vies ja!

nee. gadverdamme. nee.

Nee in iemand anders zn pis rondzwemmen en het eventueel in je mond krijgen is fris :slightly_smiling_face:

Eerlijk, vroeger deed ik dat wel eens, ja. Maar daar ben ik ook mee gestopt toen ik tien was oid, want het is gewoon echt heel ranzig. Je krijgt in een zwembad ook vaak per ongeluk water binnen en ik wil er echt niet aan denken hoe vies dat dan is.

Ik vind het trouwens wel anders als je in een groot meer of de zee zwemt. Vaak zijn er aan het strand niet echt wc’s en bovendien is een meer of zee zo groot, dat het niet echt uitmaakt of je in het water plast. Zo lang je maar even van de andere mensen afzwemt, vind ik het dan minder erg. Water in de zee of in een meer is sowieso minder schoon dan in een zwembad. Vroeger loosden ook pleziervaartboten de inhoud van de wc gewoon in het water, dus dan kan het wat mij betreft ook niet zoveel kwaad als je het dan wel doet.

Er zit wat mij betreft gewoon een verschil tussen een zwembad, wat een kleine, gesloten ruimte is en een zee/meer, wat een open ruimte is en wat sowieso al minder schoon is.

[url=http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wie-plast-ook-weleens-het-zwembad-229555.0.html]http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wie-plast-ook-weleens-het-zwembad-229555.0.html[/

:bored: :flushed: *rent naar de wc om te kotsen* :flushed: :bored:

Nee, maar bijv wel in een meer/zee als daar geen toilet in de buurt is.

Nee joh, het is écht niet raar!
Weet je wat raar is? Een volwassen vrouw kan het niet opbrengen om even uit het zwembad/meer te stappen om op een wc te gaan plassen.

Ik vind het gewoon smerig.

Ik ga nooit naar het zwembad.

Haha, nee.

Nasty :flushed:

Dit dus, vroeger als klein kind deed ik het wel. Maar nu dus echt niet meer, gadverdamme. En zelfs aan zee, ga ik als er een toilet in de buurt is gewoon netjes naar de wc. Niet dat ik anders naar het water ren maar als ik op dat moment dan toevallig in het water zit en ik moet en ik moet eerst nog een heel strand overlopen dan zwem ik een stukje de zee in en plas ik daar, buiten de zee liggen wij meestal toch bij een strandtent dus ga ik daar netjes naar de wc.

Deze topic slaat echt nergens op, wat boeit andere het, of jij in een zwembad plast of niet. En bovendien is het ook nog vies. Sommige topics zijn echt compleet nutteloos!

Durven toe ge geven? :’) Niet iedereen is zo vies. Ga gewoon naar de wc man, daar zijn ze voor. Bah.

Doet me denken aan die South Park aflevering xD

Anyway, uuuh nee nasty…