Planningen na school/werk

Lieve meisjes,

Ik zit al een tijdje met iets en ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan.
Nou ik ben iemand die altijd na school of wanneer ik vrije tijd heb, thuis weg wilt zijn, gewoon zoveel mogelijk iets doen met vrienden, alleen voel ik me wanneer mn vriendinnen eens niet kunnen en ik dus gewoon thuis zit me nutteloos en ‘niet normaal’ het lijkt alsof er van me verwacht wordt da ik altijd iets hoef te doen.

Nu is men vraag hoe dat bij jullie zit? gaan jullie vaak weg?

Ik ga bijna nooit weg, ook geen behoefte aan trouwens.

Ik zit bijna alleen maar thuis, voel me er niet raar bij.
Als je huiswerk gaat maken hoef je je ook niet nutteloos te voelen. :slightly_smiling_face:

Na school ben ik vaak zo moe dat ik gewoon niks wil doen.

Het verschilt bij mij heel erg. Soms heb ik 2 weken achter elkaar dat ik geen een middag/avond thuis ben, en vervolgens zit ik weer 2 weken thuis. Als je je nutteloos voelt kun je misschien gaan werken of vrijwilligerswerk gaan doen?

Dit, heel soms voel ik me wel kut als ik niks doe en anderen wel, maar dat is echt eens in de zoveel maanden of zo.

Dit :bowing_man: :bowing_man:

Ik kan mezelf heel goed vermaken in mijn eentje gelukkig :’)
Maar niemand verwacht van je dat je altijd iets moet doen. Als je er zelf echt mee zit en meer wilt gaan doen, zoek dan werk of ga een hobby doen.

Ik had een vriendin die net zoals jij was, en ik ben zelf niet iemand die haar vriendinnen drie keer in de week hoefde te zien. Probeer zelf de balans te vinden tussen afspreken en jezelf vermaken/werk/sport vinden. Ik had er namelijk zo veel last van dat mijn vriendin me zo vaak wilde zien dat er serieuze ruzies ontstonden. Zeg niet dat dit bij jou gebeurt natuurlijk, maar probeer ook met eigen dingen bezig te zijn!

Zelf woon ik in een dorp waar alleen maar mensen wonen die ik niet aardig vind/niet aardig wil vinden. Daarom spreek ik buiten school nooit echt met iemand af. In de vakanties spreek ik wel af met vriendinnen van school, maar aangezien dat nooit in de buurt is, kan dit niet doordeweeks.

Ik ben altijd te moe na stage/school :’)

ik heb dit alleen in het weekend eigenlijk

als ik tijd over heb na school enzo en ik verveel me (wel in de avond dan) ga ik meestal sporten, of gewoon vroeg slapen :’)

Lol ik ben na school zo moe dat ik gelijk inslaap val op de bank:")

Haha dit is echt een opluchting om te lezen voor mij. Mijn vriendinnen doen ook altijd superveel en ik voel me dan echt zo’n sukkeltje omdat ik daar gewoon geen behoefte aan heb. Wat grappig dat hier zoveel meiden eigenlijk ‘niks’ doen.

Nou bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face:

denk dat het ook te maken heeft met men verleden, maar ik werk ook en elke woensdag en zondag sport ik ook, ga ook bijna elk weekend uit, om men tijd te vullen nouja ik weet niet of het allemaal zo gezond is