Planning

Hallo mensenn (:
Okeey sommige mensen vinden het egt dom wat ik nu ga vragen maar ik wil het tog nog vragen :flushed:
Ik wil een leuke aparte planning maken voor me proefwerkweek ja het klinkt heel raar maar als ik zo een vrolijke planning heb krijg ik gewoon meer zin om te gaan leren :flushed: Duss hebben jullie nog wat tipss?

de vrolijkste planning is neit leren, als de eerste toets tegen valt ga je uit jezelf leren

Ik snap het wel, heb ik ook wel :stuck_out_tongue:
Ik doe het nu meestal heel simpel, met een cirkel, en die dan opdelen in partjes, dan kan je telkens als je wat af hebt het lekker doorkrassen!
x

misschien stickers gebruiken? Of als je al je huiswerk van die dag af hebt een beloning per dag verzinnen. Bijvoorbeeld chocolade, nieuw nagellakje, winkelen ? Gebruik veel kleur:D

Ik maak hem altijd in Word en geef regeltjes dan kleurtjes.
Kan ik aftekenen, krulletjes zetten en ziet het er vrolijk uit.
Zolang de planning maar reeel en haalbaar is.

^^
Hoe zet je krulletjes?? Dat zoek ik elke x maar ik kan het maar niet vinden :blush:

Ik snap wel wat je bedoeld ja…
Probeer de vakken die je moet leren en hoeveel tijd je daar voor nodig hebt in te plannen en onder elkaar te zetten, en zet dan in de ‘pauzes’ tussen het leren door leuke dingen die je graag wil doen, bijv. even nagels lakken ofzo, ik zeg maar wat.
Dat werkt altijd wel bij mij!

Ik heb nu een planning gemaakt & ben er al aan begonnen.
Normaal loop ik achter maar nu loop ik gewoon een kwartier voor (:
Heel erg bedankt iedereen ik ga weer gauw verderr. (:
xx