planning examenvakken

hoi meiden!,
over 3 weken hebben we alweer examens, en ik wil hiermee graag vroeg beginnen, oftewel morgen. Ik zit in 4VMBO-T en ben nu bezig met een planning verdeelt over 3 weken, maar hier kom ik niet echt uit. Ik heb 6 vakken, namelijk: Nederlands, Engels, Duits, Economie, Wiskunde, Biologie.
Hoe zouden jullie dit aanpakken, en dan bedoel ik, hoeveel uren per dag?, (dus hoe lang per dag leren), hoe te leren?, & hoe vaak ik de vakken moet herhalen.
alvast bedankt voor jullie hulp! :slight_smile:

Uhm…
Ik maak voor alle vakken een samenvatting.
De ene dag leer ik en de andere dag oefen ik.

Naja ik werk net zo veel uren als ik op school zit. En om de uur neem ik een pauze.

Je moet btw niet proberen om t hele uur te concentreren. Want volgens mijn Scheikunde leraar; kun je maar 10/15 minuten lang alles opnemen wat je leert en dat je na die 10/15 minuten 1 minuutje pauze moet nemen en dan weer verder moet gaan.

Ik zou beginnen met het vak dat de meeste stof heeft. Want het vak met de meeste stof hoeft dan niet moeilijk te zijn, maar is vaak wel het kutste om te leren. Wat ik nu zelf doe (heb ook over 3 weken examens) is van alle vakken waar ik veel van moet leren bijvoorbeeld: MAW → maatschappijwetenschappen samenvattingen van maken. Zo doe ik dat ook met de rest van de vakken waar ik veel stof van heb. Heb ik dat af dan begin ik met het leren van de eerste komende examens en werk ik het zo af :slightly_smiling_face:. Hopelijk beetje duidelijk?

bedankt voor jullie tips! upje!

Hier ben ik zelf nu ook mee bezig. Ik vind het echt lastig om te bepalen hoeveel tijd ik voor alles nodig heb…