Plannen

Het lukt mij nooit huiswerk op tijd af te hebben, ik heb er ook gewoon geen zin in en leer niet, maar ik blijf wel goede cijfers halen haha. Maar ik wil toch wel is proberen al mijn huiswerk af te hebben. iemand tips?

Discipline.

Maak het gewoon, klaar.

Hmm, gewoon een tijd afspreken dat je elke dag gaat zitten om hw te maken. bijvoorbeeld 1 uur voor het eten.
het is kut maar hw moet je gewoon maken. :ok_woman:

Ga ipv op girlscene tips zoeken, het gewoon doen. Denk gewoon “als ik dit af heb, ben ik verlost van die schooldruk en kan ik doen wat ik wil”

Weet je wat ik altijd doe? Ik maak in het weekend meestal het huiswerk wat ik heb voor de volgende week, zo hoef ik door de weeks alleen nog maar te leren en nog wat dingetjes te maken die ik in het weekend nog niet wist. Ik vind het wel fijn werken want het scheelt echt veel tijd!

ik ook! werkt super goed :slightly_smiling_face:

Je kunt plannen dat je maandag en dinsdag de meeste huiswerk maakt. En dan de rest in de avond. Doe ik ook altijd, en dan heb ik niks meer voor donderdag en vrijdag.

Dat werkt denk ik idd het beste, gewoon doen…
Hetzelfde de vraag: hoe kom ik mijn bed uit, iedereen kan wel zijn manieren zeggen, maar jíj moet je bed uitkomen …

Kortom: maken die handel!