plank worden genoemd

kben 13jaar en heb cub C en ze zeggen dat ik een plank is ik zelf vind het wel groot genoeg terwijl ze groeien nog
  • plank
  • billen borsten

0 stemmers

ze zeggen ik heb geen borsten maar ik heb cup C
is dat niet groot genoeg voor een 13jarig meisje?? :heart_eyes::tongue:

Nee je moet duidelijk dubbel D hebben op je 13e.
Later krimpen ze dan weer. Kijk maar naar mij met mijn B op mijn 21e. Had ook gewoon dubbel D op mijn 13e.

Cup C? Ik ben 24 en ben nooit verder gekomen dan A.

Wat een raar topic.

C vind ik best groot voor een 13 jarige hoor :โ€™)
Ik denk niet dat dit topic heel serieus is tbh

Hahaha wat, kan ik dit serieus nemen? cup C op je 13e? Ik had toen nog niet eens AA :metal:

'k ga hier niet discussieren of het groot of klein genoeg is, IDC.
wat hier wel belangrijk is, is hoe je onzeker hierover bent.

negeren die handel

Dat is gewoon groot, waarom maak je dit topic als je net op mijn topic reageerde xD

oke op mijn dertiende had ik nog niet eens bh nodig op mijn zestiende had ik een c cup veranderde van anticonceptie de pil naar spiraaltje en poef een cup maat gekrompen ben nu drieetwintig en moet leven met een b cup en weet je wat ik ben er blij mee, mijn vriend is er blij mee. En ook al was hij er niet blij mee ik ben gelukkig met wat ik heb en dat moet jij ook zijn! Zelfvertrouwen is zo belangrijk houd van jezelf en trek je niks aan van wat anderen zeggen. Je bent goed zoals je bent!

Sorry maar dit topic kan ik gewoon niet serieus nemen. Je hebt zoiezo gelogen. Eerst reageer je op een ander topic van trek je der nix van aan ik word ook zo genoemd maar al zeg ik het zelf ik heb een mooi lichaam enzo. En nu maak je zelf een topic aan met erin dat je je onzeker voelt over je lichaam enzo. Sorry maar je hebt gelogen. Denk je soms dat mensen dat niet doorhebben ofzo? geloof me dat hebben ze wel. Ik heb ook ooit op deze site gelogen en daar heb ik spijt van en die fout maak ik zeker geen 2de keer.

pfoeh