plank je slank!

Hoii,

Er is/was een ‘’‘evenement’’’ op facebook, genaamd ‘plank je slank’. Ik doe dit, alleen heb er niet veel motivatie mee. Het is een soort van schema en in 1 maand (*morgen zouden we kunnen beginnen*) zou je meer spieren moeten hebben gekregen. Mijn vraag; who’s in?
Het lukt me niet om het schema hier in te zetten, maar als je op google intypt ‘plank je slank’, is het zegmaar die eerste maar je kan natuurlijk ook een andere doen…
hopelijk doen er wat mee!
Xx

helaas mag ik van de fysio niet meer planken in verband met mijn rug :frowning_face: en als je alleen plankt denk ik dat het niet veel nut heeft. je moet ook je voeding en de rest van je beweging op orde hebben.

Oja, mijn record planken staat op 5 minuten en 3 seconden :wink:

Enkel planken heeft inderdaad niet veel nut. En ik zou dat ook pas gaan doen als je buikspieren een beetje sterk zijn. Zoals hierboven al gezegd word, je kunt er last van je rug van krijgen als je buikspieren niet voldoende ontwikkeld zijn.
Verder is planken voor mij ook niet echt een uitdaging meer en zie het nut er niet van in om langer dan 3 minuten in die houding te gaan staan eigenlijk.