Ik sta al jaren zot van Fre, de beste vriend van mijn broer.
Ik zie hem heel vaak maar we hebben samen nog niet echt gepraat.
Mijn broer heeft zaterdag een dochtertje gekregen, we gingen zondag naar het ziekenhuis en natuurlijk kwamen zijn twee beste vrienden ook mee; Fre en Gorik.
Ik had natuurlijk het baby’tje eerst bij mij (ik ben Meter hihi). En toen was Gorik en mijn broer bezig tegen Fre iets over mij. En van moeite doen enzo.
Dus ik denk wel dat hij mij ziet zitten.
Ik durf echter niks tegen hem te zeggen. Ik blokkeer helemaal. Toen ze Gorik ook tegen mij iets van ‘ja jij met Fre’, en ik heb natuurlijk kei stom gereageerd. Ik werd ook heel rood …
Ik heb Fre vandaag weer gezien, maar ik heb hem in het oog gehouden maar heeft niet echt naar mij gekeken. Mijn broer wou zijn dochtertje wakker maken, en ik zei ja je hebt ze nog niet horen wenen, en toen reageerde Fre wel van ‘jawel daarstraks’.
Maar verder niks.
Ik heb die zondag Fre op Facebook toegevoegd en hij heeft mij geaccepteerd.
Ik had gehoopt dat hij iets zou zeggen…
Hij is ook heel verlegen, net zoals mij. Dus misschien durft hij ook niet de eerste stap te zetten?
Vaak wijzen meisjes hem af omwille van zijn grootte, hij is net geen 1m60, maar ik vind dat juist suuuper schattig! Ik ben 1m65, dus perfect !
Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Ik had voorgenomen om vandaag, als hij naar buiten zou gaan naar zijn auto, ik ook naar buiten zou gaan naar mijn auto. Onze auto’s staan altijd naast elkaar. En dan wou ik tegen hem praten en heel eerlijk zeggen dat ik hem zie zitten en dat ik tot over mijn over verliefd op hem ben. Maar ja, gemakkelijk gezegd haha.
Ik moest trouwens vroeger weg dan Fre wegging, dus kon het zeker niet.
Nu had ik gedacht dat mijn beste vriendin hem zou toevoegen op Facebook. Eenmaal dat hij haar accepteert dat ze dit zou zeggen tegen hem:
Ik ben de beste vriendin van Felicia, en ze weet niet dat ik naar jou stuur en ik wil dat ook zo houden. Maar ze staat gewoon al jaren zot van jou en ze kan niet zwijgen over jou. Dus als jij haar ook zie zitten, neem haar eens mee ergens naartoe om elkaar beter te leren kennen. Ze zou dit geweldig vinden!
Als je haar niet zie zitten, wil je dan zo lief zijn niks te zeggen tegen haar broer? En verder héél normaal doen, zodat ze niet doorheeft dat ik naar jou gestuurd heb.
Goed idee? Ik weet dat dit heel kinderachtig is, maar ik kan niks anders bedenken.
En advies van ‘praat tegen hem’, nee dat gaat niet! Ik blokkeer helemaal en mijn broer staat er constant bij.
Ik voel gewoon dat we voor elkaar gemaakt zijn, maar ja niemand durft de eerste stap zetten. Maar als hij dan weet dat ik hem wél zie zitten, dat hij dan misschien wel durft…
Ik moét gewoon iets doen voor er een ander meisje mee weg is. Want voor mij is hij gewoon perfect!
Of hebben jullie een ander idee? Briefje aan zijn auto? Hhaha…
Morgen ga ik naar mijn beste vriendin dus dan zou het kunnen.
Maar misschien iemand die dat al gedaan heeft?
Alvast dikke merci voor mijn verhaal te lezen!