haay,
zet hier geen reacties neer van dit topic bestaat al of zoekfunctie
het oude topic werd een beetje sloom dus laat ik maar zo aardig zijn om een nieuwe aantemaken en hier komen alle ideeën ook in het begintopic
alleen daar gaan mensen me nog eventjes mee helpen
ideeën tot pagina 109
o Lipstick kusjes rondom een mooie kusfoto.
o Droog een mooie bloem/roos. Eventueel met een aantal losse blaadjes ernaast met de tekst ‘Je houdt niet van me, je houdt van me’ etc.
o Vlinders ‘You give me butterflies’.
o ‘Volgens mij besef je je niet hoe lief jij voor mij bent, hieronder een paar bewijsjes’ met foto’s van cadeaus, brieven, sms’jes, e-mails wat hij jou gegeven/gestuurd heeft.
o Strip maken.
o Cd met mooie liedjes.
o Cd met jouw opgenomen stem.
o Hoeveel jaar, maanden, weken, uren, minuten, seconden etc. jullie al samen zijn.
o Betekenis van jou/zijn naam, afbeeldingen van andere dingen/bekende mensen die zijn/jouw naam hebben.
o ‘Geen haar op mijn hoofd denkt eraan om jou te laten gaan!’ + een pluk haar van jezelf.
o Maak een monitor uit een ziekenhuis na (waarop die lijnen staan: je hartslag) en dan tussendoor een hart op de streep (blz. 64).
o Collage maken van dingen waar hij van houdt (vergeet de foto van jezelf niet).
o Sterren tekenen en dan op de randen van de sterren wensen opschrijven.
o 2 Tortelduiven tekenen met bv. een kaartje (voor bos bloemen) om de nek met een lieve tekst.
o Verf je duim rood en druk ‘m schuin op papier. Verf ‘m nog een keer rood en maak de afdruk schuin op de andere afdruk, zodat het een hart wordt.
o Oorkonde/beker voor hem maken omdat hij de beste is.
o Foto van een koe ‘Cow van jou!’.
o 2 dieren met de nek in de vorm van een hart (bv. zwaan).
o Maak een afdruk met verf van je hand ‘Hold my hand & never let go’ of voet ‘Walking with you to the end of the world’.
o Foto van jullie ontmoetingsplek ´De wereld is groot maar toch heel klein als je bedenkt dat je alleen op het goede moment op de juiste plek hoeft te zijn´.
o Wiskundig blad met sommen etc. Jij + ik = wij.
o Nieuws, weerbericht of top 1 (muziek) van jullie dag. Wikipedia kan helpen.
o Maak een boekenlegger, zodat hij weet waar hij gebleven is.
o Maak een prikbord na met leuke foto´s aan paperclips, lieve briefjes met punaises.
o Envelop + ballon ‘You take my breathe away’.
o Liefde is…, Loesje, Pon & Zi afbeeldingen. www.jijislief.nl en www.sheepworld.de hebben ook leuke e-cards.
o Printscreen jullie buddypoke.
o Water op een pagina gieten met zwemfoto’s of de tekst ‘Jij bent de enige die mijn tranen kan laten drogen’.
o Pagina vol sterren met een grote speciale ster ‘You are my shining star’.
o Een lege strip van een medicijn opvullen met kleine hartjes ‘You are my only medicin’.
o Zet kaarsjes neer in een mooie vorm/letter en maak vanaf de zijkant een foto.
o Plak een pagina vol met afbeeldingen van dingen in je leven die jullie later zullen kopen. Foto van een babybedje, dingen waarover jullie het al weleens gehad hebben.
o Maak stengels waaraan hartjes zitten (verschillende hoogtes) ‘Onze liefde groeit en groeit’.
o Afbeelding van een kip en een magneet ‘You are a chick magnet’
Kaartjes van concerten, pretparken, dierentuinen etc. waar jullie samen heen geweest zijn.
o Maak een waslijn met kleding of hartjes aan wasknijpertjes met lieve teksten/foto’s.
o Bakvormpjes/afbeeldingen van cake etc. ‘Do you want a piece of my love?’.
o Plak een afbeeldingen op van dingen die je heel leuk vind (op hem na) en zet erbij dat er niets leukers bestaat dan hem.
o Tegeltjesmuur met lieve uitspraken op tegels.
o Maak een schat, waarvan je de deksel open kan vouwen en waar een foto onderzit/tevoorschijn komt van je vriend! ‘Je bent mijn schat!’.
o Knutsel een slot, waar je een touwtje aan hangt met de sleutel.
o Maak een ijshoorntje met bolletjes in de vorm van hartjes ‘You are my favourite flavour’.
o Notenbeeld van jullie favoriete lied en dan de noten in hartjesvorm maken.
o Teken een groot ‘document’ en laat de leukste foto’s, liefste briefjes etc. eruit steken.
o Allemaal hartjes op een pagina plakken (verschillende groottes/kleuren/materiaal) en dan onderin de hoek schrijven: ‘Maar zelfs ál deze hartjes kunnen al mijn liefde niet vertalen/vertellen hoeveel ik van jou hou!’.
o Het kettinkje/ring etc. wat je van hem heb gekregen namaken en er in plakken.
o Knutsel kleine cadeautjes die je open kan vouwen. Dus een leuk briefje die er aan de buitenkant (als je 'm openvouwt) eruit ziet als een cadeautje.
o Maak een roosje met allemaal losse blaadjes die je met 3D plakband opplakt.
o Wereldbol + plekken met pijl aangeven waar jij graag met hem mee wil (met beschrijving). Voorbeeld: naar de safari in Afrika.
o Maak een regenboog met daaronder een pot (van goud) met een mooie foto van hem erbij.
o Beplak met rood/roze crêpepapier een mooie fotolijst, in de vorm van een hart.
o Pagina vol met afbeeldingen van (knappe) jongens, waar overal kruizen doorheen staan ‘JIJ bent mijn hunk!’ of ‘You are the only one for me’.
o Doe eetpapier in de vorm van hartjes of hartjessnoepjes in een leuk zakje met een strikje (evt. van een rode snoepveter), of gebruik snoeppapiertjes. ‘Jij bent om op te eten’.
o Maak een regenboog ‘You put the colour in my life’ Je kan dan ook de regenboog in zwart/wit/grijs tekenen, met een gekleurde foto van jou erbij.
o Maak een stamboom met foto’s van je ouders/zijn ouders, van jullie en je toekomstige kinderen.
o Maak een wolk met watten waarop een poppetje zit (evt. jouw foto) ‘Jij brengt me naar de zevende hemel.’
o Maak een agenda, kalender of wekker na met jullie datum of tijd dat jullie wat kregen.
o Gebruik een kontzak van een oude spijkerbroek of maak een foto terwijl je een foto van je vriend in je (broek)zak of tas hebt ‘Het liefst neem ik jou overal mee naar toe.’
o Maak geboortekaartjes voor jullie kinderen later.
o Plak een afbeelding van Red Bull op een pagina ‘F#ck Red Bull! Alleen jij geeft mij vleugels!’
o Plak de heer en vrouw (uit een pakje speelkaarten) op een pagina en plak daarom heen kaarten op de kop. Laat ergens een hartje tevoorschijn komen.
o Afbeeldingen van drugs/pillen met hartjes ‘Your love is my drug’ of ‘Addicted to your love’.
o Maak jullie als South Park figuren na op http://www.sp-studio.de/
o Tegoedbonnen: gratis ijsje, massage, wassen van de auto, 100 kusjes, dvd huren, bioscoop, dagje zwemmen, koken, spannende avond… www.geefeentegoedbon.nl
o ‘Ik hou van jou, welk seizoen het ook is’: afbeelding van een tekst in de sneeuw, een gedroogd herfstblad in de vorm van een hart, een strandfoto van jullie etc.
o Mooie songteksten, zinnen uit liedjes of titels opschrijven met speakers of muzieknoten erbij.
o Verschillende krasloten op een pagina plakken/in een envelop stoppen met afbeeldingen eromheen van dingen die hij graag zou willen hebben (dure auto etc.).
o Afbeelding van een oud, getrouwd stel. ‘Hopelijk worden wij later ook zo’ of ’Our love will never die’.
o Afbeelding van een varken voor als zijn/jouw buik vaak knort.
o Envelop waarin je een condoom bewaart, zodat jij mag aangeven wanneer jij ‘m wilt gebruiken (voor een eerste keer).
o Maak een hartje (als poppetje) met armen. De armen (stroken papier) rol je op, zodat als je het uitrolt de armen heel lang zijn ‘I love you THIS much’.
o Teken of plak een afbeelding op van een klavertje 4 ‘Dit klavertje 4 heb ik nu niet meer nodig’. Evt. met datum erbij dat jullie iets kregen.
o Maak een vrouwelijk en mannelijk poppetje. De man rent weg met een hart, en de vrouw heeft een gat in de vorm van een hartje: ‘You stole my heart’.
o Bewerk reclames van televisie. Voorbeeld: Nespresso, what else? Daarbij streep je Nespresso door en zet je de naam van je vriend er neer. (Kan ook met Douglas, makes life beautiful.)
o Teken of plak een groot hart op een pagina waar je 2 voetafdrukken van jezelf op zet (met verf) ‘De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen jij laat voetstappen achter in mijn hart!’
o Maak een groot hart, met aantal flapjes die je open kan doen in. Onder de flapjes kan je foto’s en woorden plakken ‘Look into my heart…’.
o Gebruik een afbeelding van ‘I love NY’ en streep de N door en maak er YOU van.
o Kleur een schattige kinderkleurplaat in en schrijf er in kinder- aan elkaar handschrift bij ‘Ik vind je lief’.
o Maak een dartbord met in het midden een hart: waar de pijl in zit.
o Als je vriend vaak games speelt: Maak het spel na en plak een foto van zijn gezicht op een poppetje uit de game.
o Maak een trouwpagina met afbeeldingen van een mooie jurk, lekkere taart, ringen, mooi kasteel etc.
o Maak een zandloper met hartjes erin. Maak een echte door de kleine hartjes in een doorschijnend hoesje te doen en de randen vast te plakken met de ombouw van de zandloper. Zet er de datum bij dat de vonk oversloeg.
o Maak een scherm na dat in de auto zit, dat aangeeft hoeveel benzine je nog hebt. Niet in getallen maar in hartjes (hoe groter het hartje is, hoe meer benzine). Zet de pijl op het grootste hartje.
o Plak een vliegtuig bovenin de hoek. Plak er cijfers onder van klein (vanaf het vliegtuig) tot groot (onderaan de pagina). Net alsof de cijfers uit het vliegtuig vallen. ‘De tijd vliegt voorbij met jou’.
o Spelkaarten: gebruik de harten 7, harten Q of 10, harten A (aas) en een harten 3. Plak ze op de zo naast elkaar dat de getallen op de kop staan en er ‘Love’ staat.
o Maak een pagina met allemaal afbeeldingen van sprookjes: ‘Sprookjes worden elke dag verzonnen, het zijn er vast miljoenen bij elkaar. Maar sprookjes zullen sprookjes blijven, alleen ONS sprookje dat is waar’.
o ‘Back in time’ plak er oude herinneringen of foto’s bij van leuke uitstapjes etc.
o Klavertje 4 (geluk) + hartje (liefde) = foto van je vriend
o Maak een soort boekje waarop de voorkant afbeeldingen staan van dingen die je vriend niet leuk vind/allergisch voor is/niet lust etc. met binnenin het boekje een foto van jou, dat jij hem altijd op wilt vrolijken.
o Maak met strijkkralen een hartje, strijk het en hang het leuk aan een touwtje aan een pagina.
o Maak een Lovemeter na: 100%.
o Gebruik een afbeelding van een lamp (bewerk het evt. met Picasa, zodat je je vriend door de lamp ziet) ‘You light up my life’.
o Maak een waterverf portret op www.replay-your-fragrance.com
o Gebruik een Ying & Yang afbeelding ‘Wij zijn samen Ying & Yang.
o Verf iets op een parkbankje, schrijf iets op beslagen glas, maak een zin met chocoladeletters etc. en maak er een foto van.
o Maak een fabriek waar uit de schoorsteen allemaal hartjes komen: een liefdesfabriek.
o Maak een pagina waar allemaal plaatjes op staan van dingen die goed dicht zitten/aan elkaar zitten zoals; gemetselde muur, een slot, een spijker in een muur etc. 'Onze liefde is ijzersterk’.
o Maak met een stuk lint een woord of hartje.
o Maak een pagina met dobbelsteen nr. 6, hoefijzers, klavertje 4 etc. ‘Jij geeft mij geluk’.
o Maak met dobbelstenen of een bingokaart jullie datum zichtbaar.
o Ontwerp een leuk parfumflesje + naam ‘Jij ruikt zo lekker!’
o Maak een huisje, boompje, beestje.
o Maak een goudmijn, en plak er eventueel een paar centen bij & vertel 'm dat hij jouw goudmijn is.
o Maak een hart en zet dat vast met een pinnetje (waardoor je het kan draaien) ‘Mijn hart is hoteldebotel van jou’.
o Scheur folders tot allemaal kleine snippers. Leg kleur bij kleur en probeer van de rode papiertjes een mooi hart te maken, en leg de overige kleuren eromheen.
o Maak een soort tabel met hartjes en laat daarin zien hoe snel het ging met de liefde. Meteen helemaal verliefd, of wachtte een van jullie (te) lang af?
o Maak een hart en teken daar prikkeldraad omheen. ‘Jij zal nooit meer uit mijn hart verdwijnen’, ‘Niemand anders komt er in mijn hart’.
o Maak een lieveheersbeestje na die zijn vleugels open heeft: in de vorm van een hartje.
o Maak een bonnetje en een gebruiksaanwijzing van/over jezelf.
o Maak een boter-kaas-en-eieren spel na met een rij van 3 hartjes ‘Ware liefde’ of ‘True Love’.
o Maak een hooiberg na en verstop er een klein hartje in. ‘Ik heb meest speciale jongen gevonden die er bestaat!’
o Plak afbeeldingen op van cupcakejes ‘I love you more than a fat kid loves cake’.
o Plak een spiegeltje op, of maak een spiegel van zilverpapier. ‘Weet je wie ik de mooiste jongen ter wereld vind? Kijk maar eens in de spiegel, dan kom je erachter.’
o Vouw een A4 dubbel: zodat je een boekje krijgt. Niet een lint vast aan de voorkant van het boekje, en niet ook een lint vast aan de achterkant van het boekje (gelijke hoogte). Zo kun je een mooie strik maken. In het boekje kun je iets geheimzinnigs plakken/schrijven.
o Teken met potlood een of meer hartjes op een pagina. Naai daar leuk rood stiksel langs.
o Teken een foto van jullie na, of trek het over met carbonpapier.
o Knip kleine vierkanten witte blaadjes en schrijf overal een letter op (I love you) stapel 3 rijen: I, love en you bovenop elkaar (als blokken).
o Maak een foto van een leuk peper en zout stel. Kan ook met andere dingen die bij elkaar horen. Schrijf erbij: ‘Wij zijn het perfecte stel!’
o Plak overal plaatjes van mensen die geobsedeerd zijn door dingen: formule 1 coureur met raceauto’s, nerd met games, dik kindje met eten etc. en schrijf erbij ‘I’m obsessed with YOU!’
o Plak/teken de wereld en zet op veel plaatsen kruisjes of hartjes. ‘Waar je ook bent, waar je ook naar toe gaat, ik zal er altijd voor je zijn en altijd met je meegaan.’
o Leg linten schuin/recht/in ruitvorm op een pagina. Maak allebei de einden vast (handig met nietapparaat) & zorg dat het strak is. Schuif daar leuke foto’s en briefjes onder.
o Maak een weegschaal met aan de ene kant een hart en aan de andere kant een klavertje 4/ster (blz. 97) ‘In onze relatie staat liefde en geluk gelijk’.
o Plak afbeeldingen die te maken hebben met trouwen, samen wonen of kinderen op een pagina met evt. jaartallen wanneer jullie dat graag willen doen.
o Maak een pictogram van je telefoon na, of maak er een foto van. Wijs met pijlen naar de zijkant waarin je dingen beschrijft of laat zien met foto’s. Voorbeeld bij ‘Berichten’ een sms’je. Bij ‘Geheugen’ een aantal foto’s.
o Hang aan draadjes afbeeldingen van een vogel, wolk, zon en een aantal hartjes. ‘Love is in the air!’.
o Maak een waslijn met verschillende soorten hartjes: de een klein, de ander schuin, de ander misvormd. Schrijf erbij dat je elk soort liefde heb gekend/ontdekt maar hij er verre weg de beste in is!
o Teken een batterij die helemaal vol is, wat betekend dat jullie liefde optimaal is! Kun je ook doen met andere dingen: vol melkpak etc.
o Maak 2 hartjes als puzzelstukjes.
o Maak een aantal stroken waar je op iedere strook een andere feestdag uitbeeldt. ‘Jij maakt de feestdagen nog leuker’.
o Maak een soort cheque na waarop je schrijft dat hij onbetaalbaar is. Of gebruik zo’n blaadje van IKEA waarop je schrijft welke meubelen, stelling, prijs en aantal etc. Je kunt daar zijn naam, geboortedatum etc. opschrijven (zelf bedenken) en erbij: onbetaalbaar!
o Verfrommel en klein, wit, vierkant blaadje waarop een gebroken hart staat (evt. met een datum voordat jullie iets kregen). Schrijf erbij dat je nooit gedacht had ware liefde te kunnen vinden/zo’n lieve jongen te vinden.
o Maak met doorschijnend papier een pot of fles na. Plak een zijkant vast, stop er allemaal hartjes onder en plak de overige kanten vast: Jouw pot met liefde voor hem/de liefde die je van hem hebt bewaard.
o ‘Love downloading…’ Maak een pagina met balkjes (hartjes) na alsof er iets aan het laden/downloaden is. Zet de datum dat jullie elkaar hebben ontmoet/er iets begon te bloeien boven de balken. Zet de datum dat jullie iets kregen/verliefd werden eronder.
o Maak een schaak/dambord na met leuke hartjes/lipjes. ‘Onze liefde is geen spel’.
o Maak een foto van je voet(en) waaraan een lief kaartje hangt met een lieve tekst. Erg mooi als de foto in zwart/wit is en het kaartje in kleur.
o Plak een afbeelding van een hart (een hart uit 't lichaam) op met een strik eromheen. ‘Alsjeblieft!’
o ‘Hey lekker hapje (van me)!’ Teken/plak er een leuke afbeelding bij van bv. taart. Of bewerk het met Picasa zo dat je vriend zijn gezicht in het hapje zichtbaar is.
o Maak een tekening/gebruik een afbeelding van jouw sterrenbeeld, en zijn sterrenbeeld. Plak ze leuk op, schuif ze in elkaar, laat ze naar elkaar kijken, beplakken met hartjes.
o Maak bovenaan de pagina in het midden met een perforator een gat. Hang er 2 touwtjes in waaraan schaatsen of handschoenen hangen. Plak er evt. een schaats/winterfoto bij.
o Plak/teken op een pagina één groot hart, schrijf eronder: 'Dit grote hart zegt al genoeg toch?’
o Trek je hand over op een gekleurd blad. Teken op je handpalm een hart en knip 'm uit: ook het hart. ‘Alles wat ik wil is jou mijn liefde geven.’
o Metsel een muur, plak er een hart of een foto van je vriend tussen. ‘Ik heb nog nooit zo’n vaste relatie gehad’ of 'Ik weet dat ik op jou kan bouwen’.
o Maak 2 kussende poppetjes door in papier te scheuren.
o Ontwerp een mooi huis/’kasteel’ voor jullie 2 later.
o Afbeelding van een rol beschuiten: ‘Met jou wil ik wel een hele rol beschuiten eten!’
o Maak van oude vakantieschriftjes een leuke collage.
o Afbeeldingen van producten die een leuke naam hebben verzamelen. Voorbeeld ‘Knappertjes’ (koekjes) en dan de leuke tekst (‘knap’) markeren.
o Afbeelding van een bij ‘Bee mine’.
o Maak een soort boekje van tekeningen die na elkaar komen, zodat als je de bladzijden een voor een bekijkt er een soort beweging komt.
o Beplak een pagina helemaal vol met een afbeelding van één voorwerp (voorbeeld: tissues, condooms) en vraag je af hoeveel jullie er al wel niet gebruikt hebben.
o Maak een veld met bloemen na. Plak of teken overal verschillende bloemen. Maak een bloem waarop zijn gezicht zichtbaar is. ‘Jij bent mijn mooiste bloempje’.
o Maak een recept of foto van een zelfbedachte cocktail (als je vriend van alcohol houdt).
o Leg lucifers in de vorm van een hartje ‘Jij zet mij in vuur en vlam’.
o Vouw een vliegtuigje met schrijfpapier en zet er (in het klein) op; ‘Psst… ik hou van jou’ of zoiets van ‘Wil je verkering met me?’
o Maak ergens een hartje van chocoladesaus, maak er een foto van. ‘I’m addicted to choco…YOU!’
o Maak een hartjesbril, eventueel met foto van jou erachter ‘Dankzij jou bekijk ik mijn leven door een roze/hartjesbril’.
o Op de H&M site bij ‘Mijn artikelen’ foto toevoegen van jouw vriend en bij ‘Iets voor jou?’ foto’s van beroemde, knappe mannen.
o Leg een aantal pennen/potloden onder het kopieerapparaat. Kopieer ze en knip ze uit. Maak met de uitgeknipte pennen een hartje. Eventueel met een leuk briefje/kaartje erbij.
o Schilder/teken/plak op een wit blad in de vorm van een hart overal kleuren. Trek jullie silhouet: rand van jullie lichaam over. Laat dat deel wit.
o Maak een spinnenweb van wol met hartjes en een spin met een hart op de rug i.p.v. een kruis ‘Ik ben gevangen in jouw web van liefde’.
o Maak een stethoscoop (doktersding waarmee ze naar je hart luisteren) en dan plak je daar een hartje bij ‘Het mooiste geluid, is het geluid van jouw hart’.
o Teken een gelukskoekje die al gebroken is, waar een briefje uit komt met een lieve tekst.
o Allemaal kleine blauwe poppetjes met een rode in het midden ‘Your love is a one in a million’.
o Plak afbeeldingen van dieren (of andere dingen) op een pagina waarbij overal een leuk zinnetje staat. Poes: Jij bent poeslief. Dolfijn: Jij bent dol fijn. Beer/aap: Ik ben bere/apetrots op jou. Kip: Jij bent kiplekker. Peer: ik vind jou een toffe peer. Etc.
o Maak een vliegtuig of vogel met een ‘vliegstreep’ met een hartje als looping. Voor bij de vogel: ‘Ik fladder alleen voor jou’.
o Maak een wereldbol met een (rennend) poppetje ‘Voor jou ren ik de wereld rond’.
o Maak een puzzel, en hang één puzzelstukje aan een draadje die erboven hangt ‘Alleen jij ontbreekt nog in mijn puzzel’.
o Teken 2 poppetjes in de boom, en schrijf er dat liedje bij (… & …, zaten in een boom, lala).
o Maak een glazen bol waarin je de toekomst ziet.
o Maak een hartje die gewichten vast houdt ‘Onze liefde is sterk genoeg om voor altijd te blijven bestaan’.
o Maak met een rood lint een hartje en laat het lint wat je over hebt er leuk bij hangen.
o Plak een afbeelding van een varken op een pagina ‘BIG love for you!’.
o Plak kriskras op een pagina acceptgiro dingen met de tekst ‘Jij bent onbetaalbaar!’.
o Maak een gokkast met een rij van 3 hartjes ‘Loving you feels like winning the jackpot!’
o Maak een kaart met een foto van zijn huis/plaats in een hoek en jouw huis/plaats in een andere hoek met daar tussenin allemaal wegen en evt. liefdesverkeersborden. Op Google Earth kun je een printscreen maken van jullie plaats.
Foto ideeën
o Maak foto’s van jou terwijl je bezig bent met het plakboek, zodat hij kan zien wat je wel niet allemaal gedaan hebt.
o Maak een puzzel van een foto of meerdere (ieder stukje andere foto).
o Foto vlechten: Twee dezelfde foto’s printen. Eén foto verticaal in repen knippen, de andere foto horizontaal in repen knippen.
o Foto ‘oud’ maken door het in sepia te printen of thee te dippen en de randen te verschroeien met een lucifer/aansteker.
o Plak de mooiste foto van je vriend op een pagina met daaronder een aantal hartjes/sterren hoeveel hij waard is: net zoals een hotel heeft.
o Foto van jullie + het logo van superman ‘Superstel!’.
o Lijfjes tekenen en jullie hoofden (foto’s) daarboven plakken.
o Een plaatje van een prins op een wit paard opplakken en dan zijn hoofd daarboven plakken.
o Foto van je vriend met een pluk gras erbij ‘Ik laat er geen gras over groeien’.
o Foto van zijn lichaam in het midden van een blad plakken en dan reacties schrijven bij zijn mooiste lichaamsdelen.
o Kinderfoto´s.
o Op een lichaam (van een beroemd persoon) jou of zijn hoofd plakken: http://www.faceinhole.com/us/
o Medaille maken en om zijn nek hangen ‘Jij bent mijn nummer 1!’.
o Getrouwd stel/bejaard stel/stel met kinderen: plak jullie hoofden erop.
o Polaroid foto. Plak een foto op wit fotopapier.
o ‘I love you with all my body parts’ + foto´s van allerlei lichaamsdelen.
o Oude foto zwart/wit, sepia uitprinten en de hoekjes verbranden ‘Hoe langer we samen zijn, hoe meer ik van jou ga houden’ of: ‘Met jou kan ‘t me niet lang genoeg duren’.
o Teken een mooie grote cupido op een pagina, en plak op de pagina ernaast (waar de cupido met zijn pijl naartoe wijst) een foto van jullie.
o Maak een pagina met vakantieherinneringen/foto’s. Plak tussen de foto’s plaatjes van palmbomen, een zon, etc.
o Maak een 3D van een foto van jullie.
o Foto van jou en een foto van je vriend met daaromheen allemaal wegen ‘Alle wegen leiden naar jou!’.
o Plak een foto van je vriend op een poster met evt. een prijs eronder ‘Wanted, for stealin’ my heart’.
o Plak een mooie grote foto van je vriend op een pagina met daarop een gouden hart.
o Een aantal randen of hoekjes van een foto knippen en dan een paar cm ernaast opplakken.
o Een groot hart maken van alle kleine fotootjes die je krijgt bij een overzicht van jouw afgedrukte foto’s. ‘Een hart vol met herinneringen.’
o Knip een foto van hem langs het lichaam uit, en plak er vleugels achter of veren ‘Jij bent mijn engeltje.’
o Foto van je vriend met een leuke strik eromheen: strik printen en opplakken of gaatjes in de rand van de foto maken (perforator) en daar een leuk lint doorheen halen.
o De oudste foto van jullie op een pagina met de nieuwste foto van jullie ernaast. (Vooral leuk als jullie al heel wat jaren samen zijn). Zet er een leuke tekst bij.
o Maak een foto van 2 flessen schuin tegen elkaar, zodat het een hartje is ‘With you’. En een foto dat de flessen kapot zijn ‘Without you’.
o Maak met je vingers of hele lichaam letters na. Bijvoorbeeld het woord love of liefde. Laat iemand anders er foto’s van maken.
o Plak een foto van jouw vriend op het lichaam van een superman. ‘Jij bent mijn superman!’
o Knip een foto van jouw gezicht verticaal door midden en een foto van je vriend ook. Plak één helft van jouw gezicht, en één helft van zijn gezicht aan elkaar. ‘You’re my other half.’
o Je hand overtrekken en de foto’s in de vorm van je hand plakken. ‘Een handvol foto’s.’
o Foto van je vriend als hij muziek maakt/optreedt: ‘I will always be your fan!’
o Foto van jullie met de tekst ‘Ware liefde’. Maak er ‘geschikt/ongeschikt hokjes’ bij met het hokje geschikt aangevinkt.
o Foto van je vriend en plak om zijn nek een medaille ‘You are my number 1’.
o Hang allemaal leuke, verschillende hartjes (evt. met foto’s) aan draadjes bovenaan de pagina.
o Gekke foto’s op elkaar stapelen (als blokken) ‘Stapelgek op jou!’.
o Plak actiefoto’s van je vriend in het boek.
o Plak gedroogde bladeren/bloemen op een pagina met een mooie herfst/lentefoto van jullie er bovenop.
o Plak een foto van jullie op een pagina met daarom heen een stippellijntje met aan het eind een schaartje ‘Wij zijn geknipt voor elkaar’.
o Bewerk zijn foto (rek 'm uit etc.) ‘Hoe je er ook uit komt te zien, ik zal voor altijd van jou houden’.
o Plak op een pagina allemaal afbeeldingen van teddyberen. Plak op een grote beer een foto van het gezicht van je vriend. ‘Omdat jij mijn teddybeer bent’ of ‘Omdat ik zo graag met jou knuffel’.
o Plak een foto van je vriend op maar vouw hem half schuin doormidden. Teken er een aantal strepen langs (windvlagen) en schrijf erbij dat hij ineens is komen aanwaaien.
o Knip een foto van je vriend langs zijn lichaam/gezicht uit. Hang 'm een label om de nek: ‘BEZET z.o.z. gegevens eigenaresse’. Met op de achterkant jouw gegevens.
o Plak een foto van je vriend op en een foto van jou er naast/half overheen. ‘Jij staat er nooit alleen voor’.
o Maak een hengel na: papier + stuk draad + haakje (van oorbel) met een foto van je vriend aan het haakje: ‘Ik heb je!’
o Beplak een pagina vol met foto’s van je vriend. Je kunt allemaal dezelfde foto’s opplakken, kunnen ook allemaal verschillende zijn. Plak er één foto van jou bij ‘Waar jij bent, ben ik ook te vinden!’ of andersom.
o Als je iets met pasfoto’s doet: Plak een grote pasfoto op de pagina, en in de hoek van die foto dézelfde foto. Eventueel daar ook weer een kleinere versie van de pasfoto in.
o Schrijf op een pagina ‘Things that make life worth living’: en plak er alleen een foto van hem bij.
o Maak een doos waarop een afbeelding van een wijnglas is geplakt. Schuif er een foto van je vriend in ‘Be Careful’.
o Knip een foto van hem in de letters ‘YOU’ en een foto van jou in de letters ‘ME’. En eventueel een foto van jullie samen in het teken ‘&’.
o Plak een foto van je vriend op met een rugzak of iets erbij waarin afbeeldingen zitten van een lieveheersbeestje, hartje etc. ‘Jij brengt mij zoveel goeds’.
o Plak een foto op van een concert/film/stad etc. waar jullie geweest zijn en op de pagina ernaast afbeeldingen van concerten/films/steden etc. waar je nog graag met hem mee wilt.
o Plak slaapfoto’s van jullie op een pagina met daarom heen wolken of sterren met dingen die jullie doen in jullie slaap. Snurken, praten, kwijlen etc.
o Plak een foto van je vriend op de pagina met een foto van jouw oog erop. ‘Ik heb een oogje op jou’.
o Maak een podium voor de nummers 1, 2 en 3. Plak een foto van je vriend op de 1e plaats en evt. foto’s van leuke beroemde mensen/familieleden op de plekken 2 en 3.
Foto ideeën met foto’s van jezelf
o Waarbij je een roos vast houdt.
o Waar je hartjes als ogen hebt.
o Plak een foto van jou ondersteboven ’Ik ben ondersteboven van jou’.
o Een foto van jou met spreekballonnen & denkballonnen met tekst over hem.
o Foto waarbij je buik zichtbaar is. Maak een soort deurtje van je buik waar allemaal vlinders achter zitten ‘Ik heb vlinders in mijn buik door jou’.
Kan ook bij je hoofd: foto van je vriend, op de plek van je hart: een hart etc.
o Laat iemand een foto maken van je handen, dat je een hartje maakt… knip die uit in die vorm (ook ín dat hartje) en dan plak je daar een mooie foto in van jullie.
o Maak een foto van je ogen en schrijf daar gezegdes bij die daar over gaan. ‘Ik heb een oogje op jou’, ‘Ik zie je wel zitten’ etc.
o Grote foto van jezelf waar je op de plek van je hart een deurtje hebt waarachter een foto van hem zit.
o Ga op een spiegel liggen en kijk in de spiegel. Laat iemand er een foto van maken.
o Laat een foto van jezelf maken waarbij je je hand onder je mond houdt en blaast. Plak daarnaast allemaal mondjes of hartjes.
o Foto van jezelf opplakken waar je hele lijf op staat ‘All yours’.
o Foto van jou met daarom heen spreek- en denkballonnen met tekst.
o Laat iemand een foto van je maken terwijl je een hartje maakt met je handen ‘My heart is yours now’.
o Maak een foto van de zijkant van je gezicht/hoofd. Maak 'm donker/zwart-wit, zodat je je haar niet ziet, alleen de vorm van je gezicht. Plak op de plek van je hersenen allemaal hartjes op.
o Maak 3 foto’s van je (gezicht). Knip er een in de vorm van een ‘I’, een in de vorm van ‘Love’ en de ander in de vorm van ‘you’.
o Plak een zwart/wit foto op een pagina waar jij en meerdere mensen/dingen op staan. Print de foto nog een keer uit maar dan in kleur. Knip jouw lichaam uit en plak dat op de zwart/wit foto ‘You give my life color’.
o Laat een foto van jezelf maken wanneer je een vinger voor je lippen houdt (sssst) en zet daarom heen kleine geheimpjes.
o Jij maakt mij… verliefd, vrolijk, verlegen etc. maak van al die emoties foto’s van je gezicht.
o Teken met lippenstift een hartje op je lippen.
o Laat een foto van jezelf maken waar je een strik om je hoofd hebt! Schrijf erbij dat jij zijn cadeau bent.
o Laat een foto van jezelf maken waarbij je een rood A4’tje vasthoudt waar een hart uitgeknipt is.
o Gooi allemaal snoep hartjes op de grond/op bed en ga daar met je hoofd tussen liggen. ‘Ik ben vol van liefde door jou!’ Laat iemand van bovenaf een foto maken.
o Zoek een mooie steen en laat iemand een foto maken als je 'm vast houdt. ‘Jij bent mijn KEI!’
o Foto van jezelf waar je een gat hebt op de plek van je hart, en in de vorm van een hart. ‘Ik mis je’.
o Plak een sexy foto van jezelf met ontbloot bovenlijf op een pagina. Plak daar kaarten overheen (op de manier dat je kaarten vasthoudt), zodat je nét je borsten niet kan zien: ‘Potje strippoker?’
o Teken op verschillende plaatsen op je lichaam (die hij mooi vind) kleine hartjes. Maak er foto’s van en plak ze op een leuke manier op een pagina met een leuke zin als ‘Ieder plekje van mijn lichaam houdt van jou’.
o Laat een foto van jezelf maken als je op je buik ligt met je voeten omhoog en in elkaar, als je begrijpt wat ik bedoel. Bewerk de foto zo dat er een hart te zien is in je 2 voeten.
o Laat een foto van je maken wanneer je een ballon voor je gezicht houdt.
o Laat iemand foto’s van je maken terwijl je aan de bank hangt, een schaatsbeweging maakt, voor de tv zit etc. ‘Dit zijn dingen die ik liever doe met jou erbij!’
Ideeën met woorden
o Redenen waarom je van hem houdt.
o (Zelfgemaakte) kaart. Voorbeeld: http://www.knutselidee.nl/kaarten/hartje3.htm
o Rapport maken waarbij je hem cijfers geeft voor uiterlijk, humor etc.
o Letters uit tijdschriften knippen en daar een leuke zin van maken.
o Tekstjes geschreven door familie of vrienden over je vriend.
o (Zelfgemaakt) gedicht.
o Verticaal van boven naar beneden een zin, en achter die letters ook zinnen.
o ‘Ik hou van je’ in verschillende talen: http://www.valentijn.be/ikhouvanjou.php?screenwidth=
o Ontmoetingsverhaal.
o Schrijf een tekst in de vorm van een hart.
o Flessenpost: teken een fles met een briefje dat je uit kan vouwen.
o Uit een artikel de lieve/leuke woorden markeren, zodat die een leuke zin vormen terwijl het artikel erg saai is.
o Dromenpagina maken; wolken of sterren waarin je je dromen schrijft.
o Schrijf een sprookje waarin jullie natuurlijk de hoofdrollen spelen.
o Liefde, verliefdheid volgens het woordenboek.
o Jullie koosnaampjes (evt. met afbeeldingen).
o ABC met bijvoorbeeld eigenschappen van hem.
o Recept (+ foto) van iets dat jullie samen gebakken hebben.
o … ´hartje´ … geschreven in zand, sneeuw, strand, of met stoepkrijt.
o Een hartje tekenen met een tekstballon en daar bij zetten ‘Hier laat ik mijn hart spreken’ en daar een tekst bij verzinnen die écht recht uit je hart komt.
o Schrijf het woord ‘Samen’ op en schrijf daaronder alle dingen die je graag samen met hem doet.
o Maak een lijst met dingen waar je erg blij mee bent. Dat kunnen de kleinste dingen zijn: hij komt vaker naar jou toe, dan jij naar hem. Hij knuffelt je altijd zo lekker lang.
o Zijn naam in grote gekleurde letters uitknippen en eronder de betekenis onderzetten. Dus bijvoorbeeld SAM sexy aantrekkelijk mooi/mijne.
o Bedenk een horoscoop voor hem of jullie beiden. Je kunt er bijvoorbeeld een verrassing in aankondigen voor een bepaalde data/maand.
o ‘Hoe gek je ook bent, hoe raar je er soms wel niet uit ziet, wat voor gekke hobby’s je ook mag hebben … (verzin iets wat te maken heeft met jouw vriend), ik hou van jou en van niemand anders.’
o ‘I love you more than 1000 words WORDS words words WORDS can say’.
o Schrijf ‘I just can’t’ op een pagina, daaronder een stopbord plakken en daaronder de tekst ‘loving you’.
o Maak datgene wanneer je in een pistool/verrekijker kijkt: ‘Now I’ve got you in my sight’.
o ‘I’ smiley met hartjesogen ‘You’.
o Als jullie een tijdje uit elkaar zijn geweest, of elkaar gekwetst hebben. Schrijf er iets over op en plak er een hartje bij met een pleister erover heen.
o Plak op een pagina een envelop op met de bovenkant naar boven met zijn adres erop geschreven. Plak er een envelop onder, met de onderkant naar boven, waar je een mooie brief voor hem in stopt.
o Zinloze seksfeiten.
o Schrijf een hele bladzijde vol met ‘I love you more than… chocolat. I love you more than… music. En dan op het einde schrijf je ‘I love you more than ANYTHING’.
o Maak een graffitiwand: teken op zo’n manier jullie namen.
o Als jij/hij in een ander land is geweest of heen gaat: schrijf een mooie ‘afscheidsbrief’ of brief hoe het daar was met als layout afbeelding van dat land: eten, de vlag etc.
o Definitie van liefde of verliefdheid: uit het woordenboek, evt. in eigen woorden ernaast.
o Zin maken met scrabble of rumicub letters.
o Schrijf een mooie zin op een pagina waarin je de belangrijkste woord(en) vet maakt, bijvoorbeeld met letters uit tijdschriften. Voorbeeld: ‘You are the ONLY one for me.’
o Pagina met weetjes, wist-je-datjes, uitspraken of quotes van elkaar.
o Maak een collage of woordenweb met woorden die je aan liefde of je vriend doet denken.
o Jullie blunders, met leuke bijpassende afbeeldingen erbij.
o Plak een hartje op een pagina met daarover een leuke brief. Scheur op de plek van het hartje de brief iets opzij zodat het hartje eruit springt.
o Pagina met strikjes met de tekst ‘Jij bent geSTRIKt voor mij’.
o Op de linkerpagina: ‘Zo voel ik me als jij er niet bent’, met een pijl naar de rechterpagina, die je helemaal leeg laat. Je kan evt. in de hoek schrijven ‘leeg’.
o To Do List maken met dingen die jullie altijd nog willen doen.
o Een pagina waarin je hem steunt als hij verdrietig is. Lieve teksten zoals ‘Bel me als je me nodig hebt, ook al is het 5 uur ’s nachts’ of ‘Eenzaam hoef je je niet te voelen, er wordt voortdurend aan je gedacht, door mensen die het goed bedoelen, misschien geeft dit idee je kracht’.
o Pagina met allemaal liefdeszinnen en groot in het midden: ‘Het komt er gewoon op neer dat ik van je hou’.
o Maak een eigen woordenboek met jullie zelfbedachte woorden.
o Schrijf een pagina vol met woorden, uitspraken van jullie wat te maken heeft met jullie ruzies. Kras het allemaal door en schrijf er ‘Liefde verslaat alles’ bij.
o Leuk om voorin het boek te doen: ‘Inhoud’ schrijf daarbij zijn karakter en eigenschappen.
o Teken een thermometer die bovenaan rood is (hot) en onderaan blauw. Plak foto’s of quotes langs de thermometer welke jij het lekkerst/mooist vindt en onderaan de meest suffe foto’s/quotes.
o Maak een lijst met dingen die je alleen voor hem of bij hem doet. Dat je bijvoorbeeld alleen voor hem door de regen fietst, of alleen bungee jumpt als hij dat ook doet.
o Maak een kluis na waarin (als je hem open doet: soort van boekje) er een lijst staat met dingen die niemand van jou weet, maar wat je hem wél wilt vertellen. Dat jouw knuffel bijvoorbeeld een naam heeft.
o Oorsprong van Valentijn.
o Bedenk een erg speciale zin en knip die in allemaal losse letters. Leg die in het midden van de pagina met daarom heen allemaal verschillende losse letters. Schrijf daarbij dat je haast niet in woorden uit kan leggen hoeveel hij voor je betekend.
o Maak een lijst met dingen waaraan jouw jongen moet voldoen en vink die af (jouw vriend heeft die eigenschappen natuurlijk allemaal).
o ‘Jij zit aan mij vast!’ Maak een soort touw van deze woorden. Plak er een hartje naast die je vastplakt met plakband.
o Maak een klok in de vorm van een hart. Maak daar wijzers aan vast met van die pinnetjes (waardoor je het rond kan draaien). ‘De tijd gaat zo snel voorbij als ik bij jou ben!’.
Spelletjes
o Woordzoeker waarbij de woorden die overblijven een zin vormen. http://www.onlineklas.nl/flash/woordzoekermaker.html
o Sudoku waarbij je sommige hokjes een kleur geeft. De gekleurde cijfers vormen jullie datum.
o Rebus.
o 2 dezelfde foto´s printen waarbij er 1 is bewerkt: Zoek de verschillen.
o Plak een foto van hem bovenin de hoek, en een foto van jou onderin de hoek en maar er een doolhof naartoe.
o Schrijf een brief in geheimschrift.
o Maak een tetris hart (foto op blz. 63).
o Pacman speelveld namaken.
o Brief schrijven in spiegelschrift. Je kunt het dus alleen lezen als je er een spiegel naast houdt.
o Maak een quiz waarbij hij moet kiezen waar jij voor zal kiezen. Voorbeeld: zomer of winter. Dan moet hij er één doorstrepen waarvan hij denkt dat die ’t niet is. Zet je antwoorden er op de kop bij.
o Ganzenbord waar hij op bepaalde plaatsen/kleuren opdrachten moet doen.
o Maak een galgje ‘IK H… V.N .OU’.
o Memorie: Plak op de pagina overal vierkantjes met op de achterkant foto’s (van ieder 2). Plak de blaadjes aan de bovenkant vast met een stukje plakband zodat je 'm open kan klappen naar boven. Plak de afbeeldingen zo op dat ze de goede richting op staan als de blaadjes naar boven geklapt worden.
o Maak een soort quiz; kent hij jouw smaak? Plak afbeeldingen van kledingstukken, artiesten etc. op een pagina. Laat hem steeds tussen 2 dingen kiezen.
o Maak een rijtje van verschillende letters. Laat hem er een woord uit puzzelen dat te maken heeft met liefde.
o Plak een foto van jezelf op een pagina. Plak op bepaalde plaatsen kleine hartjes. ‘Wat mist er?’ A. Een moedervlek. B. Een pukkel. C. …
o Kopieer een aantal klassenfoto’s (van vroeger) van jou ‘Rara, waar ben ik?’.
Cadeaus
o Overal kriskras op de pagina filmrollen met (gekopieerde) bioscoopkaartjes van jullie met midden op de pagina als cadeau een bioscoopbon.
o Plastic bordje + bestek met op het bord een dinerbon.
o Laat een foto van je maken terwijl je een cadeau achter je rug houdt. Schrijf ernaast wat het cadeau inhoudt.
o Als jullie met de bus/trein moeten om naar elkaar te moeten komen: geef hem een strippenkaart of week-/maandkaart van de bus/trein cadeau.
o Op OAD.nl kun je dagjes weg naar bijvoorbeeld Parijs of Londen. Beplak een pagina met mooie foto’s van die stad en schuif een envelop half achter een foto waaruit een zelfgemaakte bon steekt waarop staat dat jullie met z’n 2 een dagtocht maken naar die stad.
o Plak foto’s van bowlen op een pagina met een bowlbon erbij.
Achtergronden en/of versiering
o Allerlei hartjes (uit verschillende stoffen/materialen/kleuren).
o Krantenpapier.
o Afbeeldingen uit tijdschriften of van Google.
o Bladmuziek.
o Typ in Word het woord liefde in verschillende groottes, lettertypen of kleuren. Kan ook met jullie namen.
o Oude bonnetjes.
o Allerlei verschillende printjes op een pagina plakken.
o Knip hartjes uit en plak het aan een draad. Maak de boven- en onderkant van het touw vast aan de pagina. Leuk als achtergrond, ook leuk om foto’s of blaadjes onder te schuiven.
o Stempel of verf met wc-rollen of wattenstaafjes.
o Schrijf om een foto of pagina een leuke tekst helemaal rondom.
o Knip in een pagina een vorm uit. Plak op de pagina die daarna komt watten in de vorm van het uitgeknipte gat. Zodat je het zegmaar kan voelen, en de watten door die eerste pagina komen.
o Veer met jouw favoriete luchtje erop gespoten.
o Knip hartjes uit gekleurd papier en plak niet de hartjes op, maar de vierkanten papiertjes waar je de hartjes uitgeknipt hebt.
o Een hartje uitknippen, op je blad leggen en erover heen krassen met potlood, zodat je een gekrast iets krijgt met een hartje erin.
Je kan ook het hartje neerleggen en er verf overheen gooien.
o Knip foto’s of afbeeldingen in de vorm van een hart, vlinder, bloem etc.
o http://www.speelzolder.com/liefde/index.htm bij ‘printdingetjes’ staan hele leuke dingen zoals kuscoupons, briefpapier of lieve liefdesbriefjes met envelop.
o www.bighugelabs.com of www.imagechef.com hele leuke site waarmee je van alles kan maken.
o Teken op een klein, vierkant blaadje een hartje. Vouw steeds een hoekje naar binnen, en teken daar ook een hartje op.
o Laat rode verf/inkt/kaarsenvet druppelen in de vorm van een hart.
o Slinger van hartjes (hartjes knippen uit dubbelgevouwen papier, waarbij je ervoor moet zorgen dat de hartjes aan elkaar blijven zitten).
o Knip 3 hartjes uit. Gebruik 1 hartje: snij aan beide kanten een gleuf. Daar kan je aan beide kanten een hartje inschuiven.
o Maak een aantal gaatjes in de randen van je pagina. Haal daar een mooi lint doorheen en maak er een mooie strik in.
o Vouw een hartje en zet daar evt. een leuke tekst in.
o In de hoek een figuur snijden (in meerdere pagina’s), zodat je daar iets kleins in kan leggen.
o Maak lippenstift kusjes in de vorm van lippen/een mond.
o Maak een hart met verf. Verf je handPALM in met rode verf en druk dat 3x over op papier om een hart te maken. Wel steeds opnieuw je handpalm verven.
Gedichten
o Zonder jou in m’n leven,
stond ik niet waar ik nu sta
gelukkig was je er altijd voor me,
bij elk klein gevaar
de liefste vriend ben jij
en dat zal ook altijd blijven,
de kracht van de liefde, dat
nimmer nooit zal verdwijnen.
o I love the way you make me happy,
And the way you show you care
I love the way you say, ‘I love you’,
And the way you’re always there.
o When the night comes, look at the sky.
If you see a falling star, don’t wonder why,
just make a wish. Trust me, it will come
true, because I did it and I found you!
o Baby you,you’re one in a million
And I can’t believe your mine
Wanna hold you forever
And every day that your here with me
I’ll give you the world
Cause you’re one in a million boy
o Ik wens je 12 maanden zonder zorgen,
52 weken geluk,
365 dagen zonder ziekte,
8760 uren gezelligheid,
525600 minuten mooie momenten,
& 31536000 seconden liefde.
o (Leuk op bij dit gedicht foto’s te maken van lichaamsdelen die voorkomen in het gedichtje):
If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath in my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine…
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.
o Wij zijn gelukkig.
Buren bonken op onze muren:
‘Wij ook! Wij zijn ook gelukkig!’
Voorbijgangers blijven staan,
drukken hun neus tegen ons raam,
roepen: ‘En wij dan… Vlak ons niet uit…!
Alsof wij niet gelukkig zijn!’
lopen peinzend verder, vragen elkaar:
‘Wij zijn toch gelukkiger dan wie dan ook?
Dat is toch zo?’
Kinderen sluiten zich bij hen aan, dansend, zingend
maar wij hierbinnen, weggezonken
in het schemerdonker,
wij twee, wij zijn het gelukkigst.
Mooie zinnen
o There are millions of people in this world. But in the end, it all comes down to one…
o The truth is nothing’s been the same since you walked into my life.
o You are always my favourite hello, my hardest goodbye.
o It doesn’t matter who I’m with, or where I am because you’ll always be on my mind.
o The one thing that makes me smile, the most thing in the world is you.
o Every time we kiss it’s like, BOOM fireworks, I can’t even describe it.
o Sometimes when I cry by myself, you are the only thing I want to be with.
o You make me feel like I’m the only one you would ever think about.
o Words can’t describe how I feel about you inside.
o I wish you were here, but you are there, and there doesn’t know how lucky it is.
o You make me feel like a princess.
o Behind every great love is a great story.
o If I can’t hear your heartbeat, you’re too far away.
o You don’t know how I feel when you smile at me like that.
o Liefde is het enige middel om te overleven, en het enige wat het overleven waard is.
o Als jij over 100 dagen sterft, wil ik over 100 dagen min één dag sterven.
o To the world you may be just one person, but to one person you may be the world!
o This is the end of this book, but not the end of our lovestory.
o Ik weet zeker dat iedereen een boek zou kunnen schrijven over hun leven, maar omdat jij mijn leven bent, zal mijn boek het allermooiste zijn.