Plakboek voor broer

Hoi allemaal,

Mijn broer gaat deze zomer op kamers en het leek mij leuk om als een soort van ‘afscheidscadeau’ een plakboek te geven.

Ik heb al wat inspiratie opgedaan bij het ‘‘plakboek voor je vriend’’ topic maar de meeste ideeën daar zijn niet geschikt voor een broer. :flushed:

Ik kan het trouwens over het algemeen wel goed met hem vinden maar we zijn niet heel close met elkaar ofzo. :relieved:

Ik heb nu:

• alphabet met eigenschappen van hem
  • foto’s van hem/ons
  • tips voor studeren en het studentenleven
  • een foto van mij bezig met het plakboek :stuck_out_tongue:
  • gedichtje
  • herinneringen
  • tekening
  • collage met dingen waar hij van houdt

Ik ben er dus al druk mee bezig geweest maar ik vroeg me af of jullie nog ideeën hebben? :slightly_smiling_face:
Alvast bedankt!

Liefs, Martine

Misschien als hij bij een sportclub ofs zat waar hij nu niet meer bij kan blijven spelen een team foto er inplakken ofs??

Dat is wel een leuk idee idd, bedankt!

Verder nog iemand?

Studentenkook ideetjes?
Een pagina; waarom ik je toch wel ga missen…
Een pagina; weet je nog? (met de domste en grappigste momenten van hem/jullie samen, een pagina waar om hij kan lachen).
Een pagina; wij kennen je als… (vraag je familieleden of ze allemaal 1/2 zinnen over je broer willen zeggen).
Een pagina; als je je alleen voelt… (met wat opbeurende tekstjes)
Een pagina; als je een kater hebt… (met handige anti kater tips haha)
Een pagina; als je een deadline hebt… (met allerlei supportive teksten)
Een pagina; bucketlist (maak een lijst met dingetjes die een echte student doet of misschien ooit gedaan heeft, dan kan hij afstrepen :grinning: )

Verder zou ik er gewoon veel foto’s en herinneringen in zetten, dat is altijd leuk. :slightly_smiling_face: