Plakboek/fotoboek?

Hoi! Ik wil graag een plakboek of fotoboek maken van mij en mijn vriend samen. We hebben nu langer dan 5 jaar een relatie en het lijkt me leuk om alle foto’s en speciale herinneringen (festivalbandjes, muntjes, dat soort dingen) die we van ons samen hebben, in een soort plakboek te plakken.

Ik heb namelijk nu een fotoboek thuis waar eigenlijk alle foto’s in zitten van vrienden, mijn vriend en ik, mijn familie etc. Maar ik zou graag een fotoboek of plakboek alleen voor mij en mijn vriend willen hebben. Heeft iemand enig idee waar ik een goed kwaliteit plakboek kan kopen? Of voorbeeldjes van wat ik bedoel? :slightly_smiling_face:

X

Ik zou langs de Hema gaan, daar hebben ze altijd wel leuke plakboeken. Koop deco papier, washi tape, weet ik veel wat, en maak er een soort scrapbook van!

Met lege bladzijden! Ik ben op dit moment ook bezig met een scrapbook voor een vriendin en met lege bladzijden heb je toch wat meer vrijheid.

Ik zou idd ook bij de hema langs gaan! Ik heb daar gisteren een heel mooi scrapbook gekocht (ik maak er een over concerten waar ik ben geweest:))! Ook hebben ze daar washitape en andere dingetjes om het leuk te versieren:) Leuk idee trouwens, om dat voor jou en je vriend te maken!

Of naar de Action, de Henzo fotoboeken zijn mooi groot en hebben dik papier. Alleen, ze zijn voor alleen foto’s bedoeld dus er zitten wel dunne ‘bladzijdes’ tussen die lijken op stof, om de foto’s te beschermen. Buiten dat zijn ze top! Maar ik begrijp het heel goed als je liever iets hebt dat minder groot is en meer bedoeld voor scrapbooking.

hema of action.

Hier is al een forum over. http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/plakboek-voor-vriend-3-293812.50.html