plakboek beplakken.

ik maak een plakboek voor mijn vriendin maar ik heb er al heel veel in maar ik moet nog 17 pagina’s iemand nog ideeën?

heb al heel veel foto’s van haar & tekst van een liedje & puzzel & een envelop met allemaal jongens erin & betekenis van vriendschap volgens woordenboek en mij & speciale datums & waar ze op valt bij een jongen & heel vaak i love you & collage van makeup & wat ik haar wens & blunders & betekenis van haar naam.

dat was het iemand nog ideeën?
alvast bedankt!

Horoscoop ofzoo? Nog-samen-te-doen-lijstje ofzo? Levensgeschiedenis van jullie vriendschap :stuck_out_tongue:? Zal effe denken of er nog iets te binnen schiet…

nog samen te doen lijstje heb ik eigenlijk al een beetje in het spel gedaan, haha.
& horoscoop dan moet ik een jaar horoscoop hebben, ik zal even kijken!
alvast bedankt.

verder nog?

zoekfunctie meid, er is een heel actief topic genaamd ‘plakboek voor vriend’
http://forum.girlscene.nl…riend/list_messages/78722

daar heb ik al gekeken maar dat is allemaal voor vriendjes…
ik heb het over een vriendin.
en ik heb zo wat het hele topic daar al door gelezen dus…

iemand :frowning_face:?

Veel leuke plaatjes en stickers, leuke dingen van haar, minder leuke dingen van haar, het leukste moment, het kutste moment, kweenie hoe oud ze is maar op google kun je zoeken naar leeftijdsdingen (bijvoorbeeld; op je 14e/15e/16e/17e/18e mag je drinken/scooter rijden/nog niks/auto rijden enzo, das ook wel leuk).

K hoop dat je er wat aan hebt!

Daar staan ook echt een hele boel dingen voor vriendinnen in, en je kan dat topic nooit zo snel gelezen hebben, ik was er namelijk ongeveer een week mee bezig ofzo. Goed zoeken meid.