plakbeha tape voor strapless/backless jurkjes

Hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw hier op het forum en ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen m.b.t. plakbeha’s.
Ik draag altijd graag jurkjes op feestjes die bijvoorbeeld strapless/backless zijn waarbij het niet erg sexy/flatteus is om een bh met bandjes te dragen…

Een strapless bh zonder bandjes werkt bij mij erg slecht met mijn cup F, maar helaas heb ik nog geen andere oplossing…  (constant beha hijsen)

Heeft iemand ervaring met plakbeha’s? En zo ja, welke?

Ik hoor het graag!

Groetjes

Ik heb een keer een plakbeha gekocht, dit was wel een duurdere van een goede lingeriewinkel en die bleef echt perfect! Het is een echte uitkomst, maar ik zou het niet elke dag kunnen dragen omdat het natuurlijk geen ondersteuning geeft. IK heb zelf maat D en voor mij werkte ze heel goed. De plakbeha was ook te verkrijgen per maat. Ik denk alleen dat als je een straplessbeha niet fijn vind, je dit ook niet fijn vind… Misschien dat je het een keertje kan proberen? En anders een beha met doorzichtige bandjes?

Succes x

ik heb wel eens een plakbeha besteld via Bye Bra. ik heb zelf een cup D en ik was er erg tevreden over! verder zou je ook eens kunnen kijken bij lingeriewinkels of ze een goed alternatief hebben :slightly_smiling_face: Succes!

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je iets gaat vinden wat je genoeg steun geeft. Als je een strapless beha al erg vindt omdat hij niet blijft zitten, zal een plakbeha al helemaal erg zijn. Een plakbeha houdt je borsten ook helemaal niet omhoog, dus dan krijg je hetzelfde effect als met een afgezakte strapless beha.

Maar als je wat gaat vinden dat werkt, laat het me weten haha. Ik zoek ook nog steeds iets en heb ook een cup f :’)