Plak bh.

Iemand ervaring hier met een plak bh? Dus voor onder jurkjes enzo. Zitten die dingen nog een beetje, en blijven ze goed op hun plek? Of kan ik net zo goed niks aan doen?

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/kzgalakleding/article8674074.jpg

Dit dus.

Ik zou eerlijk gezegd voor een gewone strapless bh gaan

Ja ik heb het een keer met een gala gedragen ! Ik vind het fijner dan een strapless bh want daar heb ik het gevoel bij dat hij afzakt… Kies wel eentje die goed ‘plakt’ :wink: xxx

Dat ja, hahaha.

Ik heb dus dit jurkje gekocht voor kerst:

http://i40.tinypic.com/2w6bapw.jpg

Dat is de achterkant btw, dus ik wil geen bh bandje zichtbaar.

ik vind t beter dan strapless… dit blijft tenminste goed zitten. ik vind t wel handig onder een jurkje! voelt in t begin wel n beetje raar maar alles blijft wel op zn plek:P

Welke zou je aanraden?

ik heb ze ook een poos gedragen, werken goed zolang je maar niet heel erg zweet. Dus bij een avondje uit met veel dansen zou ik het je niet aanraden.

Het is voor eerste kerstdag als we uit eten gaan, dus ik ga niet dansen… tenzij ik het in mn kop krijg om op de tafel te gaan staan dansen. :stuck_out_tongue:

Maar, ik heb gisteren bij de Hunkemöller gekeken… en daar waren ze 30 euro! Weet iemand waar ik ze goedkoper kan krijgen?

Mochten die plakdingen niet voor je werken: er zijn ook beha’s met een heel laag rugbandje, of zelfs geen rugbandje, misschien is dat iets. Google maar eens op low back bra of backless bra… Succes!

Werken die dingen nog wel als je een grote cup hebt?

Ebay. Ik heb er zelf nog geen gekocht daarop, maar ze verkopen ze er wel.
En ze werken ook met een grotere cup.

ik heb er voor mijn eindexamengala (da’s nu vijf jaar geleden) eentje gedragen van de action. Die is heel de avond goed gebleven! Nu heb ik hem toevallig vorige week geprobeerd, maar hij bleef niet meer plakken hehe. Maar dat mag ook wel voor vijf euro en na vijf jaar. Misschien verkopen ze ze daar nog steeds/weer??

ik vroeg me dus net ook al af hoe het zit als je dubbel ofzo hebt, dan is het toch veel te weinig ondersteuning? het lijkt me dat het dan geld als tepelbedekker, en dat je nogal hangtieten krijgt?
maar voor de rest heb ik er geen ervaring mee.

wat bij de mijne trouwens ook fijn was, dat ik zelf kon kiezen hoever ik wilde ‘pushen’. Want je kan de cups los op je borsten plakken en daarna moet je ze aan elkaar klikken. En als je de cups dus verder naar buiten plakt, pusht het meer.

Nee, het is geen tepelbedekker.
Een gewone BH.

Ik heb deze ook. Gekocht van hunkemoller. Alleen als je een beetje begint te zweten, laat ie bij mij los!