Plagiaatcontrole.

Wy gebruiken op school itslearing.com
hier moet je dus je opdrachten inleveren. soms wordt er ook op plagiaat gecontroleerd. is dat plagiaat boven de 20% dan moet je een opdracht die de leraar voor je uitzoekt opnieuw inlevern (moeilijkere opdracht dus). Nu heb ik een boekverslag, maar ik wist het boek niet helemaal meer dus heb wat opgezocht op internet enz. maar niet overgetypt maar het lijkt er wel veel op. dus ik zal wel wat plagiaat hebben, maar weet iemand een programma die je zelf kunt downloaden zodat je zelf ook plagiaat kunt controleren. Ik weet dat het kan, een meisje uit mijn klas heeft het ook maar haar broer heeft dat gedaan dus zij weet niet hoe het moet.
Alvast bedankt! ;d

nog noooit van gehoord. Lijkt me wel vrij kut…

is het oook. het wordt echt over heel internet gecontroleerd. mijn vriendin had het naar hotmail gestuurd en toen naar itslearning en toen stond er 100% plagiaat en de leraar geloofde haar niet en ze moest het dus opnieuw doeen…

laatst op school was er wel iets maar anders moet je gewoon even op google zoeken, volgens mij was het ook daar ergens.

wij hebben het ook, echt heel kut !

Wij werken ook met itslearning maar bij ons wordt het nooit op plagiaat gecontroleerd ofzo.
Dus ik kan je verder niet helpen…

Dat kan toch niet? lijkt me stom programma.
ik stuur ook dingen via hotmail. en dan door, en dan is daar ook nooit plagiaat van. DAt lijkt me beetje onzin eerlijk gezegd. Want als je dan een opdracht met zn 2e maakt. En wat dingen naar elkaar doorstuurt via de mail. dan heb je meteen plagiaat gepleegd.

mhh. ik zou het gewoon inleveren.

ha, wij hebben ook itslearning met plagiaat controle
maar ik kan je niet helpen, ik zou het ook wel willen weten

ephorus?

Wij hebruiken ook ItsLearning, en ook met plagiaatcontrole.
Maar ik weet niet hoe ik je kan helpen, vraag het me ook af,

wij hebben ook itslearning xd
maar van dat plagiaatcontrole heb ik nog nooit wat gehoord…
dus geen idee xd

hmm. dt Ephores lukt me niet met downloaden en SafeAssign ook niet.
Mja togh bedankt,

Ik zit nu met hetzelfde probleem. ik moet een boekverslag maken over een heel moeilijk boek en er is maar één samenvatting over te vinden!

Zit je misschien heel toevallig op het Ostrea Lyceum?

Tot zover ik weet moet je een code hebben om het te downloaden/in te loggen en meestal hebben alleen leraren die.

Ik vind zoiets ook kutzooi, de kans is best groot dat jij precies dezelfde zin maakt als Pietje van scholieren.com en dat rekent dat ding als plagiaat terwijl je toch echt zelf je hersen heb lopen gebruiken.

plagiaat controle controleert meestal alleen op volledige zinnen dus als je de woorden door elkaar gooit is er geen probleem. wij werken ook met itslearning =)

Ja sommige zinnen kun je denk ik ook maar op 1 manier formuleren.

Ik heb geen idee, sorry.

ja, bij ons op school zijn ze ook super streng met plagiaat

ja wij gebruiken ook itslearning xD wordt bij ons op werkstukken ook gecontroleerd op plagiaat maar niet heeel streng, ik doe het meestal zó dat je wel kan zien dat ik het in mn eigen woorden heb gezet.

Als ze het op plagiaat controleren controleren ze toch alleen of je zinnen hebt gekopieerd van internet? als je het gewoon overtypt is er niks plagiaat aan (heb ik ontdekt gheghe) :grinning:
Wij hebben ook itslearning btw.