Plaatsen om te gaan winkelen met date?

Hoi meiden,

Ik heb vrijdag een date met een jongen die best ver weg woont.
We willen gaan winkelen maar om het een beetje eerlijk te houden willen
we ergens tussen ons in. Hij woont in Enschede en ik in Tilburg.
Dacht eerst aan Nijmegen maar dat lijkt me meer een studentenstad dan
echt een stad om te gaan winkelen. Ik kom er niet uit aangezien ik altijd heb zitten slapen bij aardrijkskunde! Hebben jullie ideeen?

Alvast bedankt!=)

Yay Enschede!

Ehm, Arnhem is leuk winkelen? Misschien kan dat? Neem aan dat je iets wil wat een beetje op de helft ligt, maar Arnhem is heel leuk :slightly_smiling_face:

Arnhem of Nijmegen?

Of Amersfoort?

Naja, kijk hier:

http://www.voettochtvanjan.nl/wordpress/wp-content/uploads/2011/02/kaart-voettocht_600x690.gif

Arnhem! Beste winkelstad van Nederland, eerlijk. Heel erg leuk! (:

Nijmegen is ook wel heel leuk, hoor.
Arnhem is trouwens ook een goed idee!

Utrecht ook heel leuk! Lekker romantisch winkelen aan de gracht

Amsterdam, of is dat te ver?

Amersfoort is leuk om te winkelen, Utrecht is ook heel leuk, en heeft wat meer winkels als Amersfoort. (Niet dat Amersfoort er zo weinig heeft).

Nijmegen en Arnhem zijn allebei heel leuk winkelen :slightly_smiling_face:
Ga in ieder geval niet naar Doetinchem, haha.

Amsterdam of Utrecht?

Vind Doetinchem wel leuk! Ze hebben daar echt een aantal winkeltjes helemaal in mijn stijl haha. Kelly’s ofzo? Weet niet precies meer hoe het heet. En ik vind dtc echt een gezellig stadje, leuk om wat te drinken en uit te gaan (als ik binnenkom dan… kut 21+ tenten) Nouja ik kom in alle drie heel vaak, maar vind Arnhem het leukst denk ik. Nijmegen is ook heel leuk maar in Arnhem heb je naar mijn idee meer (zoals de Zara haha)

Hmm Kelly’s zegt me niet heel veel eerlijk gezegd. Ik woon echt naast Doetinchem ongeveer, dus kom er misschien ook wel iets te vaak… Qua uitgaan is er voor mij ook niet zoveel aan, veel 18+/21+ idd :wink: Al kom je daar vaak ook nog wel binnen hoor, haha :stuck_out_tongue:

Nijmegen vind ik zelf heel leuk! Wel een studentenstad, maar je kunt er ook prima winkelen. Verder Den Bosch, Utrecht, Maastricht, ook allemaal leuk!
Als je verder écht voor het winkelen gaat zou ik naar Rotterdam gaan, vind ik zelf altijd leuker omdat daar veel meer en weer net andere winkels zitten dan in andere steden (Primark, New Look, River Island etc).