Plaats tekening en beoordeel die boven je!

Hey!

Ik dacht het is wel leuk als je een tekening maakt en iemand mening, en opbouwende kritiek geeft, zodat je daaraan kan werken :slightly_smiling_face:

Ik zal beginnen als eerste!

Okay dit vind ik wel een leuk topic :slightly_smiling_face:
Ik geef je tekening een 6 (sorry ben echt een feedbackvrouwtje XD) hij is zeer artistiek dat wel, maar don’t get me wrong. Misschien kun je je wat meer verdiepen in de anatomie van een paard. Aangezien de verhoudingen niet echt kloppen. Maar ik vind de achtergrond echt awesome, mijn complimenten! :slightly_smiling_face:

Hier mijn bijdrage:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t31/980670_10202648347516051_208054614_o.jpg

Ik vind hem erg mooi. Ik geef hem een 9 ik vind hem persoonlijk namelijk ietz te grijs. Met wat meer witte details zou hij er meer uitspringen denk ik. Maar heel mooi!

dit is de mijne ik wil hem nog wat gaan veranderen. Buiten het oog nog wat uitwerken. Het is trouwens wasco. Dud ik ksn niet gummen :wink: ik hou van tips.

Heel mooi. Ik geef een 8 want tot nu toe ziet het er goed uit.

http://forum.girlscene.nl/forum/webkit-fake-url://4416D528-9612-4273-99F5-DC9605C09C9A/imagejpeg

Wow! jullie kunnen echt super mooi tekenen,

ik vind dat oog ook super vet!!

hier is mijne :stuck_out_tongue: in groep 8 keer gemaakt, maar ik wou weten wat jullie er van vonden en of die misschien portofolio waardig is haha, ik zit nu in de tweede voor de info

Kijken of het nu wel lukt.

8, vind de sfeer super :relieved: wat inkleuring betreft; de lucht is wat vlekkerig, en ik denk dat het loont om te proberen er iets meer een geheel van te maken.

Wat de jurk betreft; ik zou de kleurschakeringen iets subtieler doen, maar ziet er verder leuk uit :relieved:

Anatomie ;;
Kleur ;
;

WAUWW echt een geweldige tekening! Ik geef hem een 10, hij is echt heel gaaf!

^ 7 Erg mooi :grinning: ik hou van wilde dieren >;3

leuk topic, ik doe mee

arcadexcarmen, leuke stijl! alleen het linker armpje is naar miin gevoel te kort. ogen zijn ook verschillend
wel moeilijie houding, zou eens kleur gebruiken!

Dankje, Ik heb ook al spijt dat ik nog tussen de letters door ben gaan tekenen, ik denk er soms over na om het af te maken, maar ik denk dat ik het zo laat. Ik ben inderdaad vooruit gegaan, dit was een soort ‘droedel’ en die heb ik uitgewerkt.

Jou tekening is ook heel gaaf! super mooi bedacht, het poppetje vind ik ook heel leuk! misschien een een tip voor de lucht met een soort zacht kwastje erover heen, om het uittevegen. maar het was de eerste keer met pastelkrijt, wel mooi gedaan!!!

@ Judith : Super mooi! de schaduwen en het gezicht en super mooi geschaduwd! eigenlijk maar een vraagje, zit je met haar arm? of is het haar been naast haar hoofd? Verder: echt super mooi!!! :dancing_women:

@Judith Ik heb het al een keer gezegd,maar hij is echt prachtig! Ik geef hem een 10 :slightly_smiling_face: Die uitdrukking, rimpels, achtergrond, het klopt allemaal. Echt heel erg mooi

Dankje!!!

Deze vraag krijg ik wel vaak haha, wat haar houding precies is, maar als je weet hoe het zit, is het goed te zien (daarom snap ik niet waarom mensen het niet zien lol xd)

maar het is haar arm. Ze hangt een laken op en zit blijkbaar op haar knieën voorover gebukt

Ooh! ik zie het! mooi!

@Grumpycat;
6,5; ik vind de pose en outfit erg leuk, maar ik mis toch veel detail. Het ziet er wat krasserig uit, zeg maar, wat ik persoonlijk toch wel wat jammer vind, omdat het verder een heel leuke tekening is

Oh god, hoe moet ik hier kritiek op geven :pensive:
het enige minpuntje is het linkeroor, ik zou daar wat meer schaduw achter doen, nu valt hij een beetje weg.
een 9,8 :stuck_out_tongue:

Misschien dat jullie ook een idee hebben voor de achtergrond? ^^" Ik vind die momenteel een beetje leeg
In een ander bestand is de lijn bij de glazuur trouwens weg, maar die kan ik niet uploaden

Ik vind het echt super mooi!Vooral de vorm van de benen, en de schoenen zijn ook super mooi gelukt, je hebt wel gelijk, schoenen zijn echt moeilijk! maar je hebt echt mooi gedaan, en een leuke naam!
eigenlijk niet echt kritiek erop

en hier in mijne, late night schets, haha vrijdagavond rond half 12 begonnen haha :slightly_smiling_face:
FANTASY!:

Ik vind hem heel grappig ^^ Maar de armen en benen zijn wel een tippeltje lang. Ook zou ik iets doen met de wind, de kleren een beetje kreuken en het haar rond laten ‘vliegen’.
Een 8 ^^

Het moet een poolvos voorstellen

Aaah wat schattig! Een 7!

https://pbs.twimg.com/media/Be2UnV6IUAAgmca.jpg

Hij is nog niet af, moet nog werken aan de ogen en aan de haren, want daarover ben ik nog niet tevreden. Dit is een van m’n slechtste tekeningen, maar hij lijkt wel heel goed haha. Al zeg ik het zelf.