Plaats hier lekkere drankjes met heet weer!

Plaats hier lekkere drankjes dat lekker verkoelend is met dit warme weer!

Alles met ijsblokjes

ik vind dit 'n beetje een nutteloos topic eigenlijk… :l

milkshake!

Ik vind het altijd leuk dat mensen met warm weer snel ijsthee bestellen, terwijl het even ‘verkoelend’ is als alle andere frisdranken.
Hebben ze wel goed over nagedacht door het ijsthee te noemen ^^

@Frogger het is meer bedoelt voor mensen die bijvoorbeeld hele aparte dingen hebben gemixt waardoor er iets lekkers is ontstaan… zo bedoel ik het meer.

@xitslotte: aha! ik dacht dat je bedoelde van cola, sinas ect. enzo. want dat kan iedereen zelf verzinnen, toch. maar mix drankjes is wel leuk opzich (:

Op een feestje heeft iemand een keer een mix van verschillende soorten frisdrank gemaakt. Ik moet zeggen, het was best lekker.
Het was een mix van Casis, Sinas en een beetje ijsthee.

Pina colada!

ik maak altijd alcoholvrije cocktails met mn vriendinnen
Klik
en m’n favo; piña colada :grinning:

Carona met citroen! Nu al mijn favoriet dit jaar :grinning: Vorig jaar veel blue curacao met 7 up en veel ijsblokjes gedronken nomnom.

Shaken Ice tea! Zo ge-wel-dig lekker! :slightly_smiling_face:

Magarita’s jaaaa! Wel 18 plus:p
Men neme tequila, een beetje triple sec, limoensap en ijsblokjes en men gooit het in de blender/icecrusher. Neem een cocktail glas en maak een randje van zout, en gooi de mix erin.
Voila!

Sangria :slightly_smiling_face:

Water :3 En Tequila Sunrise!

Bacardi razz met 7up

Cola.

Ijs crushen (“pletten”): ong. 3/4 van je glas vol, citroen/cactus limonade erbij en een klein beetje water. Aaaah dat is zo lekker!

up