plaats hier je leuke weetjes over jezelf! (:

Wonderkind in niksnutten en achter mijn laptop hangen, verder ben ik alleen erg goed in vreemd zijn.

dit, soms is mijn humor echt te laag :’)
verder niet echt boeiende weetjes ofzuuu :stuck_out_tongue:

Same here

engeltje op school, draak thuis …
& dat ik bijna dood was door een asma aanval

ik ben altijd optimistisch, bij mij is het glas altijd halfvol!

Ik kan stoppen met denken. Als je bij mij zegt: denk niet aan een kat. Dan kan ik er ook écht niet aan denken. Ik hoor alleen het woord zonder meteen een beeld te vormen.

Ik ben hooggevoelig.

Ik ben hoogsensitief. Je kan me op een begrafenis van een vreemde neerzetten en ik jank net zo hard mee.

Ik hou niet van voetbal, maar zodra ik kijk zit erin en schreeuw ik harder dan iedereen.

En ik ben bijna 18 maar ik scheld niet, alleen met Visje! en Lanterfanter! Dat soort ‘‘scheldwoorden’’ ( en hier ben ik trots op :grinning: )

En ik heb een aparte ademhaling kan niet op goede moment ademhalen en heb praatproblemen en ademhalingsproblemen. Dus krijg ik hoestaanval en stik ik zowat als ik praat op de fiets ofso =/ En maakt sporten ook moeilijkeer

Ik heet Merel. Mijn naam is afgeleid van het Latijnse woord ‘Merula’, wat Merel(vogel) betekent, maar ook lipvis.

Kijk, dat is even leuk. :’)

Als ik me concentreer op hoe ik loop ga ik automatisch raar lopen en wankelen enzo ='D

Dat heb ik ook heel erg haha!

En ik heb nog nooit ‘mijn neus jeukt’ in één keer goed gezegt, ik zeg áltijd mijn jeus neukt.

Hahahaha dat heb ik juist bij de gewone smiley :slightly_smiling_face: die zo lacht maar dan op msn. Die vind ik gewoon eng, net alsof hij zegt; ik ga je pakken! :’)

Heb ik ook! :’)

Mijn vriend heeft dit ook! Ik vind het echt heeeeel mooi :grinning:

LIPVIS, yeaah!

Heb ik ook. :wink: