plaats hier je leuke weetjes over jezelf! (:

Nou, mijn weetje is dat ik een soort van hartafwijking heb.
Die van jullie klopt zo: KADUNG__KADUNG__KADUNG.
Maar die van mij klopt zo: KADUNGKADUNGKADUNG.
Er zit misschien een hele kleine seconde tussen mijn hartkloppingen :grin:
Gelukkig is het niet gevaarlijk.

De titel spreekt voor zichzelf.
=)

Dat ik jaren geleden een soort tumor in m’n arm had, die mijn bot op at. Daardoor loop ik nu met een bot van iemand anders in m’n bovenarm en ook al zit hij er al zo’n 10 jaar, als ik eraan denk, vind ik het een vreemd idee.

ik ben hypermobiel werd er mij verteld xD

Mijn lichaamstemperatuur is lager dan de meeste mensen, namelijk 35,0 - 35,5 graden
:metal:

ik heb geen interessante weetjes over mezelf.
ik ben saai

Ik heb kleine oren :’)

jaaa die van mij ook!! 38 graden is echt al zware koorts voor mij!

Mijn lichaams temperatuur is ook lager ook altijd 35 graden als ik me goed voel. En ik heb enorme flaporen. En als je me oma (die ik nooit heb gekend) en mij naast elkaar zou zetten zouden we een tweeling zijn. o.O

Ik heb 2 verschillende kleuren ogen.

Ja! mijne ook haha

Wauw, dat is toch erg laag niet?

Ik denk dat ik een heel lichte vorm van autisme heb, maar ik weet het niet zeker en ik wil het niet laten onderzoeken

Ik vermoed soms dat ik niet helemaal goed bij mijn hoofd ben, dat er een paar steekjes loszitten maar dat ik dat goed kan verbergen omdat ik redelijk slim ben.

dat heb ik eigenlijk ook wel :flushed:

Naja, ik heb een IQ van 156, dus de kans is ook heel groot dat ik echt niet helemaal normaal ben :'D Maar door mijn ervaring kan ik me goed aanpassen als ik dat wil. Dus ik twijfel er soms heel erg aan, maar ach :stuck_out_tongue:

Volgens mij valt harstikke mee hoor, zo kom je in ieder geval niet over, en zolang je niemand kwaad wilt doen ben je prettig gestoord. :’'D

Haha lachen.

Uhm… Ik heb vampiertanden van mezelf.

Ik 148
(Ok, waarom zeg ik dit ? haha)

Jouw IQ is trouwens ontzettend hoog zeg. Jij bent vast zo’n wonderkind haha

Weetje over mij: ik heb te veel fantasie, en hou onder andere van een creatief, soms nogal vergezochte soort humor (a la 9gag/South Park (de onderliggende boodschap)). And I’m high of life. :’)