Plaats hier je lekkerste recepten!♥

Jaaaa!

Dit recept is zó lekker en makkelijk. Het zijn aardappeltjes uit de oven.
Je neemt wat aardappelen en snijdt ze in blokjes, schil kun je laten zitten. Daarna doe je alle blokjes in een ovenschaal, giet je er olijfolie/zonnebloemolie over, wat zout, knoflookpoeder en rozemarijn. Dan ongeveer 40 min. in de oven op 200 graden en je hebt heerlijke aardappeltjes!

lijkt me lekker!

Potasperges en dan seranoham er om heen wikkelen en je strooit een beetje parmazaanse kaas er over heen. Stop het in de oven voor 10 minuten/kwartiertje en je hebt Spaanse tapas. Jummie :3

ik ben niet zo van de groentes

Soep maken is echt heel makkelijk, en het gaat nooit mis omdat je er altijd nog wat bij kan gooien als t niet lekker genoeg is :slightly_smiling_face: (en geloof me, ook lekker als je niet zo van de groentes bent ; ))

Paprikasoep:
1 ui en 2 teentjes knoflook fruiten
3 rode en 1 gele paprika (schoongemaakt en in blokjes gesneden) erbij.
5 min bakken. Dan een blik gepelde tomaten erbij.
1 l water erbij doen, verkruimel er 2 (groente)bouillonblokjes door.
30 min laten koken. Pureren met staafmixer. Cayennepeper (voorzichtig, pittig!), paprikapoeder (lekker veel) en zout naar smaak erbij.
Eetlepel crème fraiche, mascarpone of scheutje kookroom erbij, weer even goed door elkaar pureren/roeren tot er geen klontjes meer in zitten, klaar!

Spinaziesoep, supersnel:
Fruit een ui met een eetlepel bloem en een eetlepel tijm in een pan.
Giet hier een liter water bij, 2 groentebouillonblokjes erin verkruimelen.
Aan de kook brengen.
Als het kookt 400 g spinazie erbij, in een paar minuten laten slinken.
Dan pureren, als de soep glad is nog een eetlepel mascarpone/crème fraiche/scheut kookroom erdoor, goed pureren/doorroeren. Zout en peper naar smaak erdoor.

Dit kan je eigenlijk geen recept noemen, maar het is wel heel lekker volgens mijn zusje. Ze heeft het net uitgevonden, haha.

http://6.media.hyves-static.net/1502302429/6/Cwvm/0/img1502302429.jpeg

Een aardbei met een stukje bladerdeeg erom, in de oven en klaar is keeees!

Oeh, dat lijkt e lekkerrrrrr.

http://2.bp.blogspot.com/-XVteUzT_k50/T0tLTQ3sFZI/AAAAAAAAAUc/jn1V4gx_3QY/s1600/reibekuchen.jpg

dit is simpel en heerlijk :slightly_smiling_face:

6-8 kuchen
500 gram aardappelen
1 eetlepel bloem
1 eetlepel ketjap manis
1 ei
1 kleine ui
1 teen knoflook
zout
peper

Schil de aardappels en was ze, rasp ze daarna. Doe het raspmengel in een schone theedoek en knijp het vocht eruit. Snij de ui in kleine stukjes en de teen knoflook ook. daarna moet je alles mengen in een kom en daarna bak je het in boter of olijfolie. Als ze goudbruin zijn dan zijn ze goed (duurt ongeveer 20min.)

Uhm, ik hou meer van zoet C:

<3

Smoothie!
Vanille yoghurt, (bevroren) fruit bijv. Aardbijen
Even mixen in de blender of in de staafmxer en klaar is kees
Echt heeerlijk!

@emma989
het valt mij op dat je op ieder recept commentaar hebt,
maar dit is toch gewoon een topic om ‘je lekkerste recepten’ te posten en toch niet om alleen recepten te plaatsen die jou aanspreken?

^Haha inderdaad :’)

OT; omelet maken vind ik ook leuk en lekker. kluts de eieren (2 of 3 ofzo) doe er een lepel water bij, en gooi er dan groentes doorheen (:
Bijvoorbeeld ui, paprika, champignons, tomaat, is allemaal hartstikke lekker.

Sorry, ik zeg alleen maar wat ik ervan vind.

@xHailey lol als @emma989 erop wilt reageren dan doet ze dat toch.
Je reageert er zelf ook op x_x