Plaats hier je complimentjes voor Girlscene!

Ik kon zo’n topic niet vinden in het forum en ik dacht dat het misschien wel leuk was om ook ergens je complimentjes voor girlscene kwijt te kunnen. Zeker omdat er ook zoveel negatieve of harde reacties worden gegeven.

Bij deze mijn compliment aan girlscene:
ik vind de artikelen over lezers van gs heel leuk (love the look, show je kamer, heftig verhaal etc.). Je hoeft maar naar het forum te gaan of een mailtje sturen en je hebt een goede kans dat je in een artikel komt te staan. Ik ken geen andere site die zó toegankelijk is! :beer:

Goed idee! :slightly_smiling_face:

Ik vind vooral de heftige verhalen ‘leuk’ om te lezen! Goed dat er ook aandacht wordt besteed aan de vervelende dingen…

De Mods verrichten goed werk de laatste tijd :relieved:

Ik vind het super dat ik hier dingen kwijt kan die ik in het echte leven tegen niemand kan vertellen. Dit forum is een soort steun, ook al zie ik n iemand in het echt, er worden vaak goede adviezen en steunbetuigingen gegeven

Het is over het algemeen gewoon erg gezellig op dit forum :grinning:

Ik ben het helemaal eens met BelgiumLovatic en Kiezel.
Ook vind ik de onderwerpen van de artikelen goed gekozen!

Wat lief en leuk allemaal om te lezen! :couplekiss_man_woman:

En ik vind de mods ook goed bezig! ^^

Ik vind het gezelliger en de mods zijn echt super!

Ik ben blij met jullie omdat ik wss zonder het forum een depressie ben gekomen. Ik zat er doorheen werd gepest, toen ik dit leerde kennen en door verhalen van andere mensen die het ook meemaken, mensen die positief blijven, mensen die eruit gekomen, ik werd er door gesteund, ook ben ik blij dat het alleen maar meisjes zijn, omdat ik eigenlijk altijd bang was voor jongens (oké dat ik klinkt echt stom maar er zit een verhaal achter)

Dus in het kort: Zonder jullie had ik het niet overleefd en was ik nooit zo positief geweest als ik nu ben.

Girlscene is hartstikke leuk en actief, veel andere meidenforums zijn uitgestorven. Je kan eigenlijk over alles praten, mensen helpen, en voor elke verslaving/fangirling van een band/serie/programma is er wel een topic waar je gezellig kunt kletsen daarover. Ook zijn sommige gs’ers echt heel grappig, waardoor je bij sommige quotes gewoon stukligt :")

Het is goed overzichtelijk!

Ik vind dat de Mods de laatste tijd super actief zijn en goed ingrijpen. Ook goed dat er in sommige topics eerst een waarschuwing komt voordat het gesloten wordt.

Helemaal eens met wat de rest al zei.
Het is overzichtelijk en gezellig. En qua artikelen goed dat er ook aan minder leuke dingen in het leven aandacht wordt gegeven!

En een complimentje voor alle mods, goed bezig! :slightly_smiling_face: