Plaats hier foto's van jouw favoriete outfits!

Hoi meiden! Pak je camera doe je leukste outfits aan, maak er foto’s van, en post ze hier! Misschien is het ook nog leuk om er bij te vertellen waar je de kleren hebt gekocht, maar dat hoeft natuurlijk niet persee!

Ik zal morgen even foto’s maken van mijn favoriete outfits :]

je hebt m zelf sticky gemaakt ofwat ? xd zonder reacties dan nog :wink:

Ja heb ik zelf gedaan. Ik heb nog geen foto’s kunnen maken maar ik hoop dat als ik foto’s heb gepost er meerdere komen :stuck_out_tongue:

leuk idee ! (hoe doe je trouwens sticky ?

Kunnen alleen mods, maar even weer on-topic ; )

nou iemand moet de eerste zijn dus

maar het is een vage foto x’] en ik heb hier geen schoenen aan.
Broek van petrol; blouseje uit the store weet niet welk merk, riem weet ik ook niet, hempje eronder (betere foto’s van alles in mijn shoplog) ook van the store, en die clipjes op de riem zijn van hoops & yoyo :slightly_smiling_face:
http://www.girlscene.nl/images/library/shoplog/06/82/bf/37/p9250040_resized.jpg

en een mod iss :zipper_mouth_face:

Ik post binnenkort wel. :stuck_out_tongue:

er zijn toch al 2 topics waar je je kleren showt mét een sticky?
Zo kun je alles wel een sticky geven…

maarja ik heb geen fotos…

een moderater is iemand die mee mag helpen aan een site en dus in dit geval dingen kan doen op het forum die andere niet mogen;) snapje? (je moet hiervoor meestal zeg maar toestemming hebben van makers (moniek denk ik) en dan ook betrouwbaar zijn en ook echt helpen op de site zo af en toe dus zodat zij niet al het werk hoeven te doen zoals het forum netjes houden)

en ik wou ff zeggen kei leuk onderwerp, als iedereen nou ook ff prijzen en waar die gekocht heeft er bijzet kan ik inspiratie opdoen:D ik zal zelf ook wel ff fotootjes zoeken!

uh, heb ik niet, alles is gewoon mijn favoriet.

ik zal morgen ofzo een foto maken ^^

Oehoeh leuk.

Jennie, hoe was Simple Plan???

Als ik het kaartje dinges van m’n mobiel gevonden heb zal ik wat posten!

-outfit weggehaald want hij was niet zo leuk haha-

http://www.yourfashionass…outfits.php?showoutfit=78

Check mijn outfit dan… Die tas heb ik jammer genoeg niet maar wel een look-a-like van mimic (abbo bij Glamour hehehe )

Die laarzen zijn ook anders maar ja ze lijken er op :stuck_out_tongue:

Maar waar blijven jullie plaatjes dan… ik wil foto’s zien!

Oke ik heb eindelijk foto’s gemaakt van mijn favorieten :] even uploaden hoor!

leuktopic!

-