Plaats hier een foto met het verhaal er achter !

Och meisje toch. Godsamme wat is dit kut. Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar ik krijg er helemaal de rillingen van. Heel erg veel sterkte. Nu, en altijd. :sob::muscle:

oh awolnation :c Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Inderdaad heel veel sterkte, nu en altijd !

Prachtige foto’s met verhalen hier al, kom ik nu met een beetje een nutteloze foto van vandaag, maar vond 'm toch wel leuk.

Met mijn beste vriendin waren we bezig met een fotoshootje met haar paarden, en toen we even niet op zaten te letten zetten ze het op galloperen :’) Ze renden weg naar het veld achter haar dat aan de snelweg ligt. Wij renden er keihard achteraan en onder het rennen door probeerde ik nog foto’s te maken, wat tot struikelen leidde :’) uiteindelijk hebben we ze weer veilig te pakken gekregen, maar haar hondje rende ook mee en werd bijna aangevallen door een grote hond in de buurt. Heel avontuur dus, maar heb wel een foto, hahaha.

@awolnation Heftig, echt zo erg voor je sterkte!
Je mag me altijd noten als je iemand nodig hebt om even te praten x

@Decembres, wat een onverwachts avontuur ^^
Ik moet zeggen dat ik de foto ook wel leuk vind

Deze foto is voor mij heel erg belangrijk.

Ik ben pas geleden 16 geworden en heb als verjaardagscadeau van mijn ouders een fotoshoot met mijn hulphond fenna.

Ik zit dus in een rolstoel dit omdat ik te vroeg ben geboren. Ik kan nog wel een beetje staan en lopen maar dar blijft het dan ook bij.

Weetje, heel veel mensen denken dat als je een beperking hebt je ook geestelijk niet spoort maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn…
Ik doe net zoals andere meiden van mijn leeftijd…
Deze foto (er zijn nog meer hoor) heeft me aan het denken gezet. Ik wil modellen werk gaan doen.
Ik voelde me daar zo eenorm thuis.
Alleen ben ik maar 1.48
Toch wil ik een poging wagen…

Citeren mag!
Heb je vragen? Stuur me even een pb

X youandi
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1536550_601587223254671_266012608_n.jpg

Je foto doet het niet ^

Is dezelfde foto als mn profielfoto voor als hij het niet doet :wink:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1536550_601587223254671_266012608_n.jpg
Zie bericht hierboven daar staat mijn verhaal

En hele mooie foto youandilovee!

Wauw, je bent echt een mooi meisje zeg!

wauw, je bent prachtig!

bedankt! :slightly_smiling_face:

upp!

kuch, nevermind ik haal te veel dingen door elkaar, maar het was een foto die er heel erg op leek :p.

^
Jij bent echt knap :astonished:

Prachtige foto! Maar waar is de hond? XD