Plaats hier een foto met het verhaal er achter !

Hallo meiden

Het leek me wel leuk om een topic te openen waar je een random foto kunt neer gooien, en dan erbij verteld waarom je hem hebt gemaakt, is het een belangrijke foto voor jou? Waar was je toen deze foto werd gemaakt? Heb je hem gemaakt omdat je het mooi vond, of uit een artistiek oogpunt?

Regels van dit topic:

1. Let op als er iemand ‘NIET CITEREN’ bij heeft gezet.
  2. Geen aanstootgevende foto’s die tegen het girlscene beleid ingaan
  3. Er is een limiet op het aantal foto’s en dat is 3 per dag.

brand hier los :grinning:

En ik begin wel.
Niet citeren

http://distilleryimage8.s3.amazonaws.com/8837040ea47211e39e920a9f02b5d8ac_8.jpg

Deze foto is gemaakt achter mijn huis, in het park. Toen ik klein was speelde ik hier heel veel. Waar je al die bomen ziet staan was vroeger allemaal bebost. Je zag de huizen niet. Ik heb daar dagen gespendeerd om hutten te bouwen en om in bomen te klimmen. Ik kwam altijd met modder onder mijn nagels en blaadjes in mijn haar thuis. Er vlogen daar ontzettend veel vlinders en er waren daar heel veel vogels, en vooral veel spechten.

Nu is dit een jaar geleden allemaal weggehaald en grasveld voor in de plaats gekomen. Ik liep daar vorige zomer, en er is daar nu bijna geen vlinder meer te zien, en ik heb sindsdien nooit meer een specht daar gehoord. Er liep daar wel eens een fazant, en die hebben we ook nooit meer gehoord.

Ik vind dit best wel sad aangezien dit toch wel aangeeft dat ‘kleine’ veranderingen toch een grote invloed en kwaad kunnen doen op leefomgeving van dieren.

leuk topic! (:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1972461_828585053824885_1110267845_n.jpg

Deze foto is belangrijk voor me omdat ik met turnen al veel last heb gehad met blessures zoals mijn knieën en rug en ik daardoor altijd ergens achteraan stond op wedstrijden doordat ik weinig kon oefenen en op de wedstrijden zelf heel veel last had. En dit jaar gaat het eindelijk wat beter en heb ik al zoveel vooruitgang geboekt en op zo’n korte tijd een hoop bijgeleerd! Alleen jammer dat ik nog net niet door mag naar het Vlaams maar zoals ik nu bezig ben zal dat volgend jaar wel lukken hoop ik :slightly_smiling_face:

Ow grote foto sorry

@Marlies !
Fijn dat het wat beter gaat, en ik weet zeker dat het je volgend jaar gaat lukken!

@sinfonia oh dankje <3

-

^
Wauw, daar krijg ik echt tranen van!

wauw dat is echt een heel aangrijpende foto & verhaal !

^Wow, dat is heel erg heftig.
Prachtige foto.

Ik heb een justin bieber music video gemaakt laang geleden, dit was het begin dat ik editten steeds leuker ging vinden: - YouTube

Echt heel ontroerend Scroobius…

Wauw Scroobius das echt heftig!

Wauw scroobius, dat is echt heftig en ontzettend mooi!

Heftig, maar ook ontzettend mooi!

Vet topic dit. Boeiend om die verhalen te lezen erbij!

Dankjewel. Denk ik? Ik weet niet zo goed wat een passend antwoord is in dit geval.

Waar blijven de andere foto’s? :grinning:

Het graf van mijn moeder met de ‘oude’ steen erop. Deze is gemaakt door mijn oom destijds. Momenteel wachten we op de nieuwe ‘echte’ steen, waar ook de naam en informatie over mijn stiefvader bij staat.

Mijn moeder heeft 8 jaar gevochten tegen borstkanker. Een keer genezen maar toen weer genadeloos teruggepakt. Dwarsleasie gekregen etc. Erg hard gevochten maar ze kon niet meer, dat wist iedereen. Ik had altijd ruzie met haar, waar ik erg spijt van heb.
Ze begon te ijlen/hallucineren. Om twee uur 's nachts, toen ik thuis kwam, vroeg ze of ik even het plafond wilde stofzuigen want er liepen heel veel spinnen. En of mijn zus dan even haar kamer wilde opruimen, want dat moest van de televisie…

Ik was de laatste die met haar thuis was, ik wilde haar klaarmaken voor het ziekenhuis, maar toen ik in haar kamer kwam en ze reageerde nergens op, ze zat alleen maar rechtop te staren, heb ik de taxi afgebeld en een ambulance gebeld. Die avond kreeg ze een paniekaanval en is ze in slaap gebracht met morfine. Uit de foto’s bleek dat het was uitgezaaid in haar hersenen. Mijn stiefvader heeft nog 2 nachten doorgebracht met haar in het ziekenhuis en lag naast haar toen ze haar laatste adem uitblies.

Mijn stiefvader ging hard achteruit, na al die jaren zorgen voor haar. Kreeg een hartaanval, ging weer door… Vertelde mij vaak dat hij het gevoel had dat het terug ging komen, maar de dokters zeiden dat hij zich niet druk moest maken. Tot 4 augustus vorig jaar om 04:00 mijn telefoon ging. Stiefvader was aan het oppassen op mijn destijds 8 jarige nichtje, toen de buurman/vrouw geroep hoorden. ‘Help’. Ze snelden zich naar de overkant, waar mijn stiefvader onderuit gezakt in de voordeur lag. In de ambulance is hij nog even bijgeweest, maar het mocht niet meer baten.
Hij is 49 geworden.

Heftig