Hallo meiden
Het leek me wel leuk om een topic te openen waar je een random foto kunt neer gooien, en dan erbij verteld waarom je hem hebt gemaakt, is het een belangrijke foto voor jou? Waar was je toen deze foto werd gemaakt? Heb je hem gemaakt omdat je het mooi vond, of uit een artistiek oogpunt?
Regels van dit topic:
- Let op als er iemand ‘NIET CITEREN’ bij heeft gezet.
- Geen aanstootgevende foto’s die tegen het girlscene beleid ingaan
- Er is een limiet op het aantal foto’s en dat is 3 per dag.
brand hier los
En ik begin wel.
Niet citeren
http://distilleryimage8.s3.amazonaws.com/8837040ea47211e39e920a9f02b5d8ac_8.jpg
Deze foto is gemaakt achter mijn huis, in het park. Toen ik klein was speelde ik hier heel veel. Waar je al die bomen ziet staan was vroeger allemaal bebost. Je zag de huizen niet. Ik heb daar dagen gespendeerd om hutten te bouwen en om in bomen te klimmen. Ik kwam altijd met modder onder mijn nagels en blaadjes in mijn haar thuis. Er vlogen daar ontzettend veel vlinders en er waren daar heel veel vogels, en vooral veel spechten.
Nu is dit een jaar geleden allemaal weggehaald en grasveld voor in de plaats gekomen. Ik liep daar vorige zomer, en er is daar nu bijna geen vlinder meer te zien, en ik heb sindsdien nooit meer een specht daar gehoord. Er liep daar wel eens een fazant, en die hebben we ook nooit meer gehoord.
Ik vind dit best wel sad aangezien dit toch wel aangeeft dat ‘kleine’ veranderingen toch een grote invloed en kwaad kunnen doen op leefomgeving van dieren.