Plaats een foto van je rommelige kamer

ik heb dit topic maar aangemaakt, omdat ik echt bijna alleen maar schone en mooie kamers zag …
dus bij deze, leef je uit, maak van je kamer een puinhoop, zet het op de foto en plaats het hier :grinning:

Alleen als jij het vrijwillig weer wilt opruimen :zipper_mouth_face:

hahaha, ik bedoel ook gewoon van weet ik veel als je een x een rommelige kamer had, en dan daar een foto van maken

fotoooooo

.

Sorry, mijn kamer is net opgeruimd voor kijkers x]

Whahaha jezus xD
Die van mij zag er 2 weken geleden ook zo uit. :'3 Vandaag ook maar weer even opruimen.

Als ik jouw kamer zou binnenstappen, zou ik 'm meteen gaan opruimen ;p
Ik kan niet tegen rommelige kamers, niet opgeruimde spullen, kleren die op mijn bed liggen.
Mijn kamer is daarom ook ALTIJD netjes. Ieder moment v/d dag, elke dag v/d week, elke week v/h jaar.
Ben een perfectionist en een freak in netheid xD je zou mijn kleren 's moeten zien… Ze zijn zo mooi opgevouwen dat mijn vriendin het niet durven aan te raken.

maak dan voor het opruimen een foto haha

mijgoooood man, daar zou ik echt niet tegen kunne x]
ik donder al mijn kleren gewoon op de grond enzo, ik word echt para als het netjes is. dan kan ik niks meer vinden.

LOL is goed xD

:nauseated_face: ik kan juist niet tegen opgeruimd, daar word ik helemaal naar van brr

jaja dat inderdaad

Ik kon er 2 maken(batterijen waren leeg)

http://i6.photobucket.com/albums/y240/EsmeeV/rommel1.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y240/EsmeeV/rommel2.jpg

haha, ja die vind ik wel goed :stuck_out_tongue: maar ik heb altidjd at mijn vloer vol ligt, heb jij dat niet?

Hehe die schoenen op foto 1, die sleehakken heb ik ook :grin:

Oh ja voor je het weet zie je de vloer niet meer :'3
Ik moet dat een beetje gaan bij houden want ik raak op die manier juist dingen kwijt.

Mijn kamer is niet perfect, maar gewoon normaal, alleen mijn makeuptafeltje is een beetje af en toe een puinhoop, en me bureau, maar er liggen geen bh’s en kleren etc op de grond, meestal aan een van mijn stoelen,

en ik dacht dat ik een rommelige kamer had hahahah

Ik zit nu trouwens gewoon op die stoel met al die zooi :'3