Plaatjes op je nagels plakken.

Hey,
Weet iemand hoe je plaatjes op je nagels kan plakken?
Ik had ergens gelezen dat je een plaatje moet uitprinten, dat in de vorm van je nagel knippen en dan erop plakken en met top coat eroverheen gaan.
Maar uhh… dat blijft helemaal niet zitten…
Weet iemand een beter idee?

Miss op nepnagels plakken? ik denk dat je die uitgeprinte plaatjes moeilijk van je nagels af krijgt…

Dat was een tijd terug op girlscene. En dat bleef echt werken!

Ik bedoel ook op nepnagels… daar heb ik ze overheen geplakt…

Inderdaad, ik heb op dat topic gereageerd, maar kan het nu niet meer vinden. Ik geloof dat je nagellak op moest doen, het plaatje erop plakken en dan topcoat eroverheen?

Maar de plaatjes gaan altijd aan de zijkant los… Hoeveel top coat je er ook op doet

dan moet je inderdaad basecoat, en dan heel veel lagen topcoat erop. Bij een meisje dat ik ken werkte dat gewoon hoor :slightly_smiling_face:

Heb de link gevonden http://www.girlscene.nl/b…tus/plaatjes_op_je_nagels
Bij veel werkt het wel op die manier.

Ik had het ook gedaan, maar volgens mij moet je nog best wel dun papier doen. Ik heb uit de h&m catalogus een bepaald motiefje gedaan van een blouse :stuck_out_tongue:

Haha inderdaad je moet het niet met karton gaan proberen.

je moet eerst een doorzichtig kleurtje doen, en dan opnieuw en aan de zijkanten veel en als dat een beetje nat/droog is het plaatje der op plakken. maar bij korte nagels is dat wel lastig, bij lange nagels gaat het denk k makkelijker.
ik had het wel een keer geprobeerd en het lukte prima

Je kan ook zo van die plaatjes bij de zeeman kopen, ze kosten maar 1euro ofzo

Die zijn zoooo slecht! Ik ahd ooit een velletje gekocht en ik probeerde het eraf te halen: én de meeste diamantjes vielen er af (van het stickertje) en dat stickertje scheurde. :S