plaag op school?

haha ik verveelde me even dus maakte dit topic aan,
heerst er bij jullie een plaag op school?
bij mij wel , een muizenplaaaag.
echt goor. xd

Hopelijk niet…

:flushed: Gelukkig niet dat ik weet.

lol, een muizenplaag (:
nee, wel een keer alle stroom uitgevallen.

haha oke,;p

haha dit hoort eigenlijk ook bij onzin…:stuck_out_tongue:
maar bij ons deden de wc’s van de ene helft van school het niet! (naja er was geen water ofzoo)
was vet kut :stuck_out_tongue:

Een wespennest in een lokaal.
Oh en ook een paar keer dat alle wc’s niet doortrokken, paar keer stroom uitgevallen. (wij hebben zegmaar 2 locaties, op 1 locatie gaan de kluisjes op stroom en dat was dus best wel lullig voor ze. Die andere kluisjes zijn gewoon met sleutel)

Maar hoe moet ik dat voor me zien eigenlijk? Zie je die muizen ook overal lopen, of weet je dat ze er zijn omdat de ongediertebestrijding is langsgeweest ofzo?

je ziet ze lopen, door de gangen, en ze lopen bij de wc’s heel veel, en óp de wc-bril. dus k ga echt niet meer naar de wc op school xd

bij ons is er een ik-ben-een-stoere-brugger-want-ik-steel - plaag uitgebroken.
echt triest. in de wec hoor je allen maar die bruggers zo van; ja ik heb van t weekend dit en dat gestolen bij de …(vul een naam van een winkel in)…
echt sneu…

Volgens mij hebben wij geen plaag… ik heb wel een keer een muis over de muur zien lopen toen ik achterin het lokaal zat, ik ben echt gillend ergens anders gaan zitten x]

af en toe opeens luizen ofzo
maar daar merk ik nooit wat van.

Nee, volgens mij niet.

Ja, een brugger-plaag… maar die kan helaas niet bestreden worden :stuck_out_tongue:

Op mijn vorige school was er een (ik heb wiet/pep/noem maar op) in mijn kluisje plaag. & vergeet niet ook nog ik heb drank in mijn kluisje plaag.

haha ja, die hebben wij helaas ook nog. of beter gezegd; mega-rugzakken-plaag.

Bij ons is er nog nooit iets gebeurd :frowning_face: Behalve van die gevechten waarbij mijn hart ff stil stond.

Niet echt een plaag fzo, maar een tijdje geleden ging de brandalarm constant af terwijl er geen brand was. Dus alle klassen naar buiten en dan naar binnen, heb je net 10 min. les gaat de alarm weer af haha.

Oh dat doet me denken aan de: ‘Laten we in de pauze soft/hard drugs gebruiken, of kneiterdronken de klas in komen en het tegen iedereen vertellen’-plaag bij mij op school… -__-