pirates of the caribbean 4

Johnny Depp in POTC 4
Geplaatst op 25-09-2008 om 16:02 door FilmTotaal

Johnny Depp gaat wederom de rol van Jack Sparrow spelen in het vierde deel van Pirates of the Caribbean dat er nu dus definitief komt. Dit nieuws is bekend gemaakt door de grote baas van Disney, Dick Cook. Keira Knightley zal zeer waarschijnlijk niet meer van de partij zijn.

Daarnaast werd bekend gemaakt dat Depp heeft getekend voor de rol van Mad Hatter in Tim Burton’s Alice In Wonderland en een hoofdrol krijgt in de filmversie van de tv-reeks The Lone Ranger. Depp zal Tonto spelen, de indianenvriend van de gemaskerde held. De productie van ‘The Lone Ranger’ is in handen van Jerry Bruckheimer.

bron= http://www.filmtotaal.nl/…=newsDetails&newsID=12060

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??? :zipper_mouth_face:

nee niet nog een potc
depp is geweldig heb nu al zin om alice in wonderland te kijken tim burton en depp = (L)

maar potc heb ik nu toch echt wel gezien

Inderdaad, die laatste film was ontzettend bagger, ze hadden bij 2 al moeten stoppen.

was al bang dat er geen vierde deel kwam…
misschien dat het dan wel erg ‘langdradig’ wordt, maar had er stiekem wel heel erg op gehoopt :stuck_out_tongue:

Alice in Wonderland lijkt me ook wel leuk met Johnny :grinning:

de nieuwste film heet toch fountain of youth?

Ik heb potc pas 1,5 gezien, maar die 4e mag idd wegblijven.

Maar nu die er toch komt, wil ik best Keira’s rol overnemen :grinning:

ik vind pirates echt suuuuuper
maar 3 is genoeg.

daar heb ik ook helemaal geen problemen mee :sunglasses:

hahaha xD
maar serieus
ik vond deel 3 het beste tot nu toe x’]
Echt lbij dat er nog een komt <3

ahh leukk

3 was wel leuk vond ik ! maar 1 is de beste… en dan 3 en dan 2 maar ik vind het niet erg dat er nog een 4 komt :stuck_out_tongue: wel jammer dat keira kneightley niet meer mee doet, is dit zeker?

Ik hou van die films, maar ik dacht dat er geen meer zouden komen, achter op (volges mij de 3e) dvd staat dat het een trilogie is namelijk :face_with_raised_eyebrow:

maar er komt helemaal geen 4e deel meer?

[b]MAAR OMG IS HET ECHT WAAR OMG DAT IS FUCKING VEEEET YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

w8 ff is het écht écht waar?

Want dan ben ik zo fucking super blij :grinning::D:D:D:D:D:D:D:D:D[/b]

nee, ik kan het niet geloven het zal vast wel een gerucht zijn =S

Jij weet ook niet wat je moet he haha xD
ik zou het maar geloven want het staat er echt :stuck_out_tongue:

Ik vind het wel vet :grinning: deel 3 vond ik idd ook niet zo geweldig maar BOEJEND Johnny Depp speelt erin! DOH dan is het een gé-weldige film [L]

JAA ik zit hier een beetje hysterisch te worden man,… :astonished:

Maar het zou zoooooooooooooooo leuk zijn omg t zou FANTASTISCHGEWELDIG zijn,… =D

Maar straks is het zo van: oh nee, toch niet ‘’

en dan denk ik: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :cry:

Dus ik moet het zéker weten voordat ik écht ga juichen en hysterisch ga doen =D

wow, chillen
oke
hij is geweldig ja maar je leven draait niet om hem ofzo

maar idd ik dacht dat het een trilogie was

mijn leven draait grotendeels wel om hem.

Het is DEFINITIEF!

en het stond trouwens ook op Perezhilton
en google het anders ofzo

maar het is dus écht waar.

OMG WHOOOHOOOEEEEEEE YEEEEEEEEEEEEJ YEEEEEEEEEEEEEEJ YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ =D