piranha 3d

Wie heeft die film gezien ?
en wat vonden jullie er van ?

Ik heb hem gezien en ik heb echt zitten gillen in die bioscoop.
Ik vond hem niet eens zo eng maar die schrik momenten waren echt… schrikken xD?

wat zouden jullie trouwens doen als dit echt gebeurt en je zit in het water…?

mij lijkt dat ook een enge film, maar zou m wel willen zien!
Die schrikmomenten worden zeker extra eng omdat ie in 3D is ?

pff…ik zou snel wegzwemmen en nooit meer van mn leven in water gaan xd

Ik wil die film echt super graag zien! Lijkt me echt een kei leuke film :grin:.

wat een kutfilm zeg

Eerste review binnen xD Die film lijkt mij niet leuk.

Ik heb een voorstukje gezien toen ik naar een andere film ging in de bios.
Brr. Niet mijn soort film.

aaah lijkt me leuk!

hij is leuk als je tegen bloed en horror enzo kan :stuck_out_tongue:

Lijkt me leuk,maar ook wel saai op een gegeven moment want een vriendin van mij zij dat 't wel heel eentonig is heel de tijd 't zelfde :stuck_out_tongue:

ik heb m zaterdag gezien, als je van tieten, bloed en afgevallen ledematen houdt, is dit een leuke film. in mijn geval was dat niet zo. eng kon ik 'm niet noemen, maar ik ben me een paar keer wel helemaal lam geschrokken… wel leuk was dat jessica zshor en jeremy van de vampire diaries erin speelde, maar dat is waarschijnlijk niet zo interessant…

Ik hou van 3d, dus volgens mij wil ik alles wat in 3d is wel zien :’)

En als het echt was? Ik klom in de hoogste toren met 928590346893 dozen koekjes en 92358932589258925890 liters limonade en voor het gemak ook maar even een bazooka.

Wil hem zelf ook wel zien, al een voorstukje gekeken. Opzich heb ik er geen hoge verwachtingen van, maar schrik films zijn wel leuk :stuck_out_tongue:

ik vond hem echt wel leuk :slightly_smiling_face: mijn vriend werd helemaal boos , omdat er mensen waren die echt ego gingen doen x’] meer ga ik niet verklappen :stuck_out_tongue:

hahaha xD

Brr, ik kan niet tegen dat soort films.
op MSNvandaag staat ook wat griezeligs met en lift, had ik perongeluk op geklikt.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
that’s my girl