Pip studio agenda 2011/2012

Haaaii ^^

Ik ben van plan om de pip studio agenda van komend jaar te kopen, maar het is nog best vroeg vind ik om een agenda te kopen en die koop ik ook altijd in de zomervakantie maar ik ben er wel ieder jaar heel vroeg bij om er naar te kijken xD Maar nu had ik dus een vraag aan de mensen die deze al hebben of die van vorig jaar over de bladzijdes, want het papier is zegmaar niet glad maar gewoon van dat normale papier, maar was dat afgelopen jaar wel van dat gladde?
En heeft de agenda van dit jaar veel notitie blz’en? Want ik vind het wel fijn als er veel notitie bladzijdes zijn voor plaatjes plakken en dingen erin te schrijven en er in te laten schrijven enzo ^^
En ik kan wel zelf gaan kijken maar ik heb vaak heel weinig tijd om rustig die agenda’s te bekijken bij de v&d en bekijk van te voren op de site ernaar zegmaar maar dan kan ik de inhoud niet echt zien zegmaar xD

'Misschien wat domme vragen, sorry daarvoor maar ik wil het gewoon weten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Alvast thaanks
X

Als je allemaal van die vragen hebt kun je beter maar eventjes snel een blik geven in de agenda. Dat duurt echt niet lang.

misschien moet je even naar de agenda gaan kijken, in je post staat namelijk dat je dat altijd op tijd doet ver van tevoren, dus waarom nu niet?

Je bent nog vroeg. Je hebt vast wel een x de tijd, voor September, om even te kijken naar die ene Pip agenda. Duurt maar een paar minuutjes.
Maar goed, ik had hem dit jaar. Tegen de kerst was ik hem helemaal zat, heb een simpele van de HEMA gehaald. Hij heeft wel zat ruimte, voor notities e.d. Ook veel ruimte voor foto’s en dingetjes die je vrienden erin kunnen zetten.
Dat zit er dit jaar vast wel weer in. :slightly_smiling_face:

ik heb hem van dit jaar
het papier is echt van dat gladde papier
ook zat er veel notitieruimtes in
ik denk iets van 7 blaadjes of 6
ik neem het dit jaar niet meer omdat ik hem nogal gammel vind

okee dankjee voor reacties! :wink:

@snoopy, ik had dit jaar zegmaar eentje van de hema maar daar zaten echt weinig notitie dingen in, en ik vond het wel weinig schrijfruimte want ik heb best veel hw en afspraken enzo, maar bedankt voor je reactie!<3

Mmh ik heb er wel eens een van pip gehad en die agenda’s zijn heel groot dus genoeg ruimte voor notities en plaatjes.
Ik vind wel dat als je een agenda helemaal vol met plaatjes wil plakken, je het beste gewoon een niet te drukke agenda kan kopen.
Een vriendin van mij had dit jaar een moleskine agenda die dingen zijn van binnen enorm saai maar je kan ze helemaal naar eigen zin opleuken.
Je hebt die dan in verschillende soorten en maten, zij had er eentje met aan de linkerkant de week en aan de rechterkant een lege bladzijde, als ik het goed heb. Maar het zijn geen officiele schoolagenda’s dus je moet wel zelf een cijferlijst maken etc.

@Lebisou; Jaa ik ga mijn agenda ook niet echt pimpen ofzo hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar af en toe wat leuke plaatjes kan geen kwaad! :grin: Mij leken die pip agenda’s idd ook wel groot enzo maar dat zoek ik juist ;P.

Bedankt voo rreactie! x