Pinpas

Hoi,

Ik heb een vraagje over mijn pinpas. Ik heb die pas sinds kort en er stond 500 euro op. Ongeveer twee weken geleden ging ik naar de h&m en had ik voor 55 euro aan kleding gekocht. Toen ik thuis op de site keek stond er zoals het hoort 445euro nog op.

Nu ging ik net weer kijken en nu staat er gewoon weer 500 euro? ( terwijl ik 55 euro had uitgegeven op die pinpas en mijn moeder heeft alleen toegang tot dat maar ze heeft niks erop gezet )
iemand enig idee hoe dit kan?

xxxx

Huuuh, dat is wel heel raar.
Kijk even naar je afschriften, dat kan ook online.

zolang het meer is lijkt het me niet erg! maar staat er echt niet iets van een storting op? en anders misschien toch iets met pinnen bij h&m mis gegaan ofzo… raar!

Er is een fout met de afschriften, dit heeft mijn moeder ook. Er stond dat dit vandaag opgelost zou zijn, maar dit is bij haar ook niet. Gewoon even wachten dus!

dat kan komen door de Abn amro, als dat je bank is in elk geval!
want hun hadden op de radio gezegd dat er wat fouten waren in de afschriften! Als je daardoor rood stond zou er niks gebeuren, zat zouden hun vergoeden en als je denkt dat je nu geluk hebt doordat je dubbel of meer geld hebt kan het er zo weer af zijn!

hopelijk heb je hier wat aan!

xx

Hahaha, leuk toch? :’)

ik heb ING maar toch bedankt

bedankt allemaal

Haha, komt wel goed. zodra banken geld verliezen gaan ze er meestal wel snel achteraan:’)

Ik denk inderdaad dat het het bovenstaande is, heb ik wel vaker gehoord bij de h&M. Maar het kan ook zijn dat je (zonder dat je het weet) een demper hebt? dat je rekening altijd wordt aangevuld vanuit je spaarrekening als je onder de 500 euro komt? de kans is klein, zeker omdat het je eigen rekening is en je het dan wel zou weten, maar het zou nog kunnen.

Maar hou er idd rekening mee dat het waarschijnlijk een andere keer nog wordt afgeschreven